n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שבוע המשפחה 2024 בראשון לציון

שבוע המשפחה 2024 בראשון לציון

עיריית ראשון לציון תחגוג את שבוע ההורות והמשפחה בשלל פעילויות ללא עלות או במחיר מסובסד לכל הקהלים

הורים הרצאה אמהות צילום דוברות ראשון לציון

יום המשפחה ממש מעבר לפינה (שישי, 9.2.24), ובעיריית ראשון לציון יחגגו אותו בשבוע הורות ומשפחה מיוחד לכל הקהלים – זו השנה הרביעית.

בין התאריכים 11-17.2.24, תקיים העירייה בהובלת מכללת הורים במינהל קהילה ובשיתוף גורמים עירוניים, מעל ל-50 אירועים ברחבי העיר עם מגוון הרצאות, סדנאות, מפגשי הורות בסלון, מופעי סטנדאפ ושלל פעילויות המותאמות להורים ולילדים ללא כל עלות או בעלות מסובסדת.

שלל הפעילויות הותאמו במיוחד לכלל סוגי המשפחות, ביניהן הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, להט"בים, אימהות יחידניות, הורים צעירים, הורים לפעוטות, למתבגרים ולחיילים, לציבור הדתי ועוד.

בין הפעילויות הבולטות: הרצאה של ״אמא מאמנת – אפרת לקט״: איך מגדלים ילדים בטוחים בעצמם ובעלי חוסן נפשי?; מופע בידור של גיא הוכמן; מופע בידור של מירית גלצקי הידועה בכינוייה ״מוגזמת״; הורות על הבר: הרצאה של רות גנאל על זוגיות, הורות ומה שביניהם; מעגל נשים לאימהות יחידניות; סדנה להורים וילדים בשפה העברית והאמהרית; אימוני יוגה חווייתיים להורים ולילדים; סדנת פוטותרפיה ותנועה לאימהות ולבנות ועוד.

קהל צילום דוברות ראשון לציון

בנוסף, מכללת הורים של עיריית ראשון לציון תקיים זו השנה השנייה את המיזם הקהילתי "הורות בסלון", במסגרתו משפחות ברחבי העיר פותחות את הסלון האישי שלהן להרצאה מיוחדת של מנחה ממכללת הורים המותאמת למאפייני המשפחה המארחת. עד כה, 17 משפחות התנדבו לארח את תושבות ותושבי העיר להרצאות מיוחדות שיתקיימו לאורך שבוע ההורות והמשפחה. המפגשים יתקיימו ללא תשלום ובהרשמה מוקדמת.

נציין, כי מכללת הורים של מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון משמשת בית להורות ורוח גבית להורות משתנה. המכללה מציעה מגוון של שירותים לאורך כל השנה, ביניהם ייעוץ פרטני, טיפול משפחתי, סדנאות המשלבות התנסות חווייתית וידע התפתחותי על מנת להגביר הנאה בתפקיד ההורי, הרצאות ועוד – במחירים מסובסדים לתושבות ותושבי העיר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "המשפחה היא הגרעין המשמעותי ביותר בחיינו, היא עוטפת ומכילה אותנו, הופכת אותנו לאנשים טובים יותר ומעניקה לנו סיפוק משמעותי. אירועי ה-7 באוקטובר חידדו לכולנו עוד יותר עד כמה חשובה המשפחה והגרעין המשפחתי, כשיותר מדי אנשים איבדו את יקיריהם.

״כאב לשלושה ילדים קטנים, אני יודע כי הורות טומנת בחובה גם לא מעט אתגרים, ואני מזמין את כולם לבוא להרצאות ולסדנאות כדי לקבל כלים מעשיים וערך מוסף. זאת, בנוסף לשלל אירועים חווייתיים ומהנים נוספים. שיהיה לכולנו יום משפחה שמח וממלא״.

שבוע ההורות והמשפחה 2024

צילומים: דוברות ראשון לציון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות