n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "מניב" מציינת 20 שנות פעילות

ראשל"צ: "מניב" מציינת 20 שנות פעילות

חברת המים והביוב הראשונה בישראל ממשיכה להפיק כמחצית מצריכת המים העירונית בכוחות עצמה, להתייעל ולהתחדש ולקחת חלק משמעותי בהתפתחותה של ראשון לציון

צילום מניב ראשון
מניב ראשון לציון

לעיתים קשה להאמין, אולם "מניב ראשון" מספקת מים לתושבי ראשון לציון כבר 20 שנה: ציון הדרך המשמעותי שנרשם זמן קצר לאחר יום העצמאות, נוגע באופן סמלי גם לעצמאות משק המים העירוני ולכך שבאופן חריג, "מניב ראשון" מפיקה בעצמה כ – 10 מיליון קוב בשנה, כמחצית מצריכת המים העירונית! זאת באמצעות לא פחות מ -14 קידוחים פעילים, המאפשרים בין היתר מתן מענה למצבי חירום.

לצד הפעילות השוטפת, החברה נוטלת חלק משמעותי בפיתוח העיר ובביסוס התשתיות בשכונות החדשות ובמתחמי העסקים המוקמים בשנים האחרונות ברחבי העיר.

יו"ר דירקטוריון החברה, ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך: "ההתפתחות של החברה לאורך השנים מעוררת התפעלות ולראייה – משק המים בראשון לציון הפך לשם דבר ולמודל לחיקוי בארץ ומחוצה לה. אני סמוך ובטוח כי כשם שהחברה עמדה היטב בפני האתגרים שניצבו בפניה ופעלה למען תושבי העיר ב -20 שנות קיומה, היא תמשיך לעשות זאת במלוא המרץ גם בעתיד ותהווה נדבך משמעותי בשגשוגה של ראשון לציון".

מלבד עצמאות משק המים ואספקת מי בארות לתושבי העיר, היא מובילה בגאווה את פרויקט "הנגר העילי" באמצעותו מי הגשמים נאספים ונאגמים באגם ה"סופרלנד". אותם מים, מוחדרים בהמשך למי התהום ונשאבים לטובת השקיית הגינון העירוני במערב העיר. מדובר במהלך ייחודי החוסך לעיר כסף רב מדי שנה ותורם למאזן המים הלאומי.

במרוצת השנים הכניסה החברה שיטות חדשניות של שיקום ושדרוג תשתיות מים וביוב והנחת תשתיות חדשות מבלי לפתוח כבישים ומדרכות, על מנת לייעל את העבודה ולמזער את הפגיעה בשגרת החיים של התושבים.

סאלי לוי, מנכ"לית "מניב ראשון": "אני גאה לסכם 20 שנות פעילות החברה ולציין כמעט עשור בניהול החברה בפרט וכמנכ"לית בענף התשתיות בארץ בכלל. עשור של שיתוף ידע בינינו לבין עיריות ותאגידי מים, גופי הממשלה השונים ומשלחות מרחבי העולם שבאים להתרשם וללמוד אצלנו. כל אלו לא היו יכולים לקרות ללא הבעת אמון וגיבוי מראש העירייה ויו"ר הדירקטוריון רז קינסטליך ומדירקטוריון החברה ועל כך תודתי".

מנכלית מניב סאלי לוי. צילום עידן גרוס

סאלי לוי, מנכ"לית "מניב ראשון" – צילום: עידן גרוס

עם ציון 20 שנות פעילות התקיים גם טקס עובדות ועובדים מצטיינים לשנת 2021. שמות הזוכים באות הוקרה מיוחד: ליאור כהן גרשון,- מנהל יחידת מערכות מידע, לילי אופיר – עובדת מחלקת הכספים, גבריאל גבאי – עובד מחלקת התפעול, ודבורה פינטו עובדת מחלקת האכיפה.

לוי שיבחה אותם ואמרה: "העובדות והעובדים הם הלב של החברה, ברצוני להודות על הרושם העמוק שמשאירה המסירות של עובדי החברה, על הנכונות ליטול כל מטלה ולבצעה על הצד הטוב ביותר בנחישות ובמקצועיות, ולפתור כל אתגר ועל הבחירה לחשוב חיובי ולהצטיין. אנו גאים בעצמאות משק המים העירוני בראשון לציון. נמשיך את המסורת של איכות האנשים, המסורת של איכות השרות ואיכות העבודה, ואת מסורת הצעידה בדרך המצוינות. להתחדש ולפרוח בכל שנה מחדש וביחד נמשיך 'להשקיע בכל טיפה' גם בשנים הבאות".

דירקטוריון מניב בסיור במתקני החברה צילום מניב ראשון

דירקטוריון מניב בסיור במתקני החברה. צילום: מניב ראשון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות