n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון תארח את אליפות השחמט לנוער

ראשון לציון תארח את אליפות השחמט לנוער

אחת התחרויות הגדולות בארץ בשחמט, תתקיים בין ה-28 במרץ ועד ה-4 באפריל, ותכלול את כוכבי המחר של הענף. המנצחים יזכו לייצג את ישראל באליפות העולם ובאליפות אירופה הבאות. מנהל אליפות ישראל, אלון כהן: "הילדים יקבלו זיכרונות ושיעורים לכל החיים"

אליפות העולם בשחמט (3) האיגוד הישראלי לשחמט
חבר הכנסת זאב אלקין- באליפות ישראל הקודמת- צילום: האיגוד הישראלי לשחמט

אליפות ישראל בשחמט לנוער תיערך השנה בין ה-28 במרץ ועד ה-4 באפריל בכפר הנוער ויצ"ו שבראשון לציון. מדובר באחד האירועים הגדולים של השחמט הישראלי ובזה בו יופיעו למעשה כוכבי המחר של הענף בארץ.

התחרות תכלול 12 אליפויות במקביל – עד גיל 8, עד גיל 10, עד גיל 12, עד גיל 14, עד גיל 16 ועד גיל 18 (בכולן לבנים ובנות). לזו האחרונה ההרשמה פתוחה לשחקנים בעלי מד כושר 1850 ומעלה, ושחקניות מעל מד כושר 1750. בכל תחרות יתקיימו 9 סיבובים בשיטה השווייצרית. קצב המשחקים יהיה 90 דקות לשחקן + 30 שניות לכל מסע.

אלוף ישראל תמיר נבאתי האיגוד הישראלי לשחמט

אלוף ישראל- תמיר נבאתי

מלבד הגביעים בהם יזכו כל אחד מהזוכים, המנצחים יזכו לייצג את ישראל באליפות העולם ובאליפות אירופה הבאות. אלוף ישראל בכל אחד מהקטגוריות יקבל אירוח מלא על חשבון המארגנים וכן מימון של ההוצאות הנוספות (טיסה, מיסים, מאמנים). אלוף ישראל יבחר אם לצאת לאליפות העולם או לאליפות אירופה, וסגנו ייצא לאליפות השנייה.

אורי קובו1 צילום איגוד השחמט האיגוד הישראלי לשחמט

אורי קובו

בין המכובדים שיגיעו: שר התרבות והספורט מיקי זוהר, סגנית ומ"מ מקום ראש עיריית ראשון לציון ליאל אבן צור ובכירי איגוד השחמט הישראלי.

מנהל אליפות ישראל לנוער והשופט הראשי בה, אלון כהן, אמר: "העתודה של נבחרת ישראל תגיע לראשון לציון. משחקי 30 הלוחות הראשונים ישודרו בכל העולם, והילדים יקבלו זיכרונות ושיעורים לכל החיים".

יו"ר האיגוד, צביקה ברקאי, סיכם: "האליפות בראשון לציון מאגדת בתוכה את הדור הבא של שחקני ושחקניות השחמט של ישראל. אני בטוח שכל אחד מהילדים והילדות יזכור את האליפות הזו לכל חייו. מצפה לנו תחרות מרתקת, צמודה ופתוחה לחלוטין".

אליפות ישראל בשחמט האיגוד הישראלי לשחמט

צילומים: איגוד השחמט הישראלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות