n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: צלב קרס רוסס סמוך לתיכון

ראשון לציון: צלב קרס רוסס סמוך לתיכון

צלב קרס רוסס על חומת המתנ"ס סמוך למקיף ט' בעיר. נועם תושב העיר : זה פשוט מזעזע וצורם לראות מה שקורה במרחב הציבורי ואיך לאף אחד לא אכפת" העירייה: ״עם קבלת תלונת התושב ומיקום מדוייק, יצא צוות עירוני שדאג למחוק את הכתובת במיידי".

גרפיטי צילום נועם גירת
צילום: נועם גירת

רגע לפני חג חנוכה, חג האור, צלב קרס רוסס על חומת המתנ"ס במערב העיר סמוך למקיף ט' בעיר.

נועם גירת תושב העיר הבחין בצלב הקרס לפני כשבוע ימים, דיבר עם אנשים, וחיכה לראות מתי יוסר המפגע המזעזע.

" פניתי למספר גורמים, חלקם תושבי העיר ואמרתי להם שזו בושה שיש מפגע כזה במדינה סמוך למוסד חינוכי מעל שבוע ואף אחד לא עושה דבר" אומר גירת.

"זה נמצא על הצומת הראשית במערב העיר בין אשלים לקרית גנים אי אפשר לפספס את זה, זה פשוט צורם שאף אחד לא נותן את הדעת על כך, המדינה שלנו בהפרעה, אם היה כתוב שם דגל פלסטין עם איזו קללה כל העולם היו על זה, אם היה שם משהו נגד הקהילה הלהטב"ית גם היתה קמה זעקה, כנ"ל לגבי החרדים, אבל צלב קרס כולם יושבים בשקט ועולם כמנהגו נוהג וזה נורא"

לטענת גירת היום דיווח למוקד על ריסוס צלב הקרס " אנשים צריכים לשים לב מה נמצא במרחב הציבורי שלהם,  לגלות סבלנות במדינה כולם עסוקים היום רק בלעשות שימיינג, לא שמים לב לסביבה, אותי אישית כאב לשלושה ילדים זה זעזע, איך לא אחרים?"

מהעירייה נמסר בתגובה : ״עם קבלת תלונת התושב ומיקום מדוייק, יצא צוות עירוני שדאג למחוק את הכתובת במיידי. מביש שבתוך מדינת ישראל, יש מי שחושב שזה לגיטימי לרסס כתובת אנטישמית ששייכת למשטר אפל,
שגרם לרצח של 6 מיליון יהודים בשל יהדותם"

WhatsApp Image 2022-12-14 at 20.41.59
צלב הקרס שנמחק ע"י העירייה

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. איזה אידיוט קשקש משהו. ראו את זה כמה עשרות אנשים. אתם מצלמים ומפרסמים נותנים לזה תפוצה גדולה. מה הרווחתם, הרי תכף יקומו עוד כמה אידיוטים שיחקו את המעשה. מספיק לכתוב שהתגלו כתובות או ציור של צלב סמוך לבית ספר וזהו. העירייה תבוא תעיף את זה ונגמר הסיפור. למה להפיץ את האפשרות??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות