n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: עמיחי נדרס למוות במחסום המשטרתי

ראשון לציון: עמיחי נדרס למוות במחסום המשטרתי

רס"ר עמיחי כרמלי מראשון לציון, נדרס למוות בלילה בין שישי לשבת, על ידי נהג כשככל הנראה היה שיכור, במחסום בו עמד בכביש 412 ליד בית דגן. 4 תושבי רהט נעצרו,

עמיחי כרמלי צילום באדיבות המשפחה
עמיחי כרמלי ז"ל- באדיבות המשפחה

כמו כל שבוע בליל שישי, גם ביום שישי האחרון התייצב עמיחי כרמלי בן ה-46, במשמרת שלו באגף התנועה, שם התנדב במשך 15 שנים. הוא לא תיאר לעצמו שזאת תהיה משמרתו האחרונה אחרי שצעיר תושב רהט שככל הנראה היה שיכור, החליט לברוח מהמחסום המשטרתי ודרס את עמיחי למוות.

בשעה 04:40 בין שישי לשבת, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על מספר הולכי רגל שנפגעו מרכב בכביש 412, ברחוב דרך המכבים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של עמיחי ופינו אל בית החולים שמיר-אסף הרופא, 3 פצועים במצב קל, מהם 2 מתנדבים נוספים ונוסע מהרכב הפוגע.

תאונה אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א שלמה לוי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. במקום הייתה המולה רבה. אחד מהפצועים שהיה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד שכב סמוך לעצים מעבר לגדר ההפרדה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. 3 פצועים נוספים באורח קל, בהם 2 הולכי רגל ונוסע מהרכב שהיה מעורב בתאונה טופלו במקום ופונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים שמיר הסמוך כשמצבם יציב."

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה עצרה את ארבעת יושבי הרכב ובהם הנהג הפוגע. הארבעה, תושבי רהט, חשודים בגרימת מוות ברשלנות כאשר פּרצו על פי החשד מחסום בידוק שכרות, תוך המלטות מזירת תאונת דרכים אחרת בראשון לציון

שוטרי תחנת ראשל"צ הבחינו לפנות בוקּר ברכב חשוד הפוגע במונית בעיר ונמלט מהזירה לכיוון צומת בית דגן, כאשר בהגיעם אל מחסום בידוק שכרות בכביש 412, דרסו 4 מתנדבי מתנ"א שפעלו במקום. בוחני התנועה של מחוז מרכז חוקרים את נסיבות האיּרוע במטרה למצות את מלוא חומרת הדין עם המעורבים.

אחרי התייעצות עם פרקליטות מחוז מרכז, הוחלט להאשים את הנהג בן ה-30 מרהט, בעבירת רצח ובעבירות קשות נוספות. על פי בדיקת ינשוף שבוצעה לכל יושבי הרכב, כולם היו תחת השפעת אלכוהול וככל הנראה חזרו מבילוי בפאב לפני המסע הרצחני שלהם.

בחקירה הראשונית מתברר כי החשודים אף נצפו רוקדים באמצע הכביש וכשראו ניידת משטרה, מיהרו להיכנס לאחד הרכבים ולהימלט. כשניידות דולקות אחריהם, הם ברחו במהירות, פגעו במונית, המשיכו לברוח תוך שהם חוצים רמזורים באור אדום ולבסוף הגיעו אל המחסום בו עמד עמיחי כרמלי, ביצעו עקיפה במהירות גבוהה, הסתחררו עם הרכב ופגעו בעמיחי ובשאר המתנדבים.

תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

צילום מזירת האירוע: דוברות משטרת ישראל

מפכ"ל המשטרה- יעקב שבתאי, ספד לעמיחי: ״המשמרת הזו, בלילה שבין שישי לשבת אשר ידועה במורכבותה לא הרתיעה אותו והוא הקפיד דווקא בה לבוא להתנדב מתוך רוח השליחות והאמונה שבפעילותו הוא מציל את חייהם של נערים ונערות ששבים מהבילוי חזרה לביתם ולהוריהם. מערך המתנדבים המפואר של משטרת ישראל פועל בחזית המאבק בפשיעה, בתאונות הדרכים בשמירה על החוק והסדר, ובכל משימות המשטרה והיום איבדנו את אחד המתנדבים הטובים והמובחרים שלנו. מדובר באירוע חמור שהחל בתאונת פגע וברח, המשיך באי ציות לשוטרים והסתיים בניסיון בריחה ופריצת מחסום משטרתי שהביאו לפגיעה בעמיחי ז"ל ולפציעת שני מתנדבים. אני מתחייב שהמשטרה תעשה הכל בכדי למצות את הדין עם העבריינים שצריכים להיענש בחומרה״.

עמיחי, תושב ראשון לציון, שירת כמתנדב באגף התנועה ביחידת ימת"א שפלה למעלה מ-15 שנים. הוא הותיר אחריו אישה, שני ילדים, אב, ושני אחים. יהי זכרו ברוך.

עמיחי כרמלי צילום באדיבות המשפחה

עמיחי כרמלי ז"ל- צילום באדיבות המשפחה

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות