n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נסגר אתר בנייה שלא הציב מאבטח במקום

ראשון לציון: נסגר אתר בנייה שלא הציב מאבטח במקום

הבוקר (א'), סגרה עיריית ראשון לציון אתר בנייה, לאחר שהקבלן לא עמד בתנאים שהציבה לפתיחת אתר בזמן מלחמה ולא הציב במקום מאבטח. פקחים של החברה לביטחון וסדר ציבורי הגיעו למקום וסגרו את האתר לאלתר.

אתר בנייה
אתר בנייה, צילום גל גפן, לתמונה אין קשר לאתר הבנייה הנסגר

עיריית ראשון לציון סגרה אתר בנייה בעיר, לאחר שלא עמד בתנאים שהציבה לפתיחת האתר בזמן מלחמה

הבוקר (א'), סגרה עיריית ראשון לציון אתר בנייה, לאחר שהקבלן לא עמד בתנאים שהציבה לפתיחת אתר בזמן מלחמה ולא הציב במקום מאבטח. פקחים של החברה לביטחון וסדר ציבורי הגיעו למקום וסגרו את האתר לאלתר.

נזכיר, כי בשבוע שעבר נסגר אתר בנייה נוסף בעיר לאחר שגם הוא לא עמד בתנאים שהציבה העירייה.

מיד עם תחילת המלחמה, הורה ראש העירייה, רז קינסטליך, לסגור את כלל העבודות באתרי הבנייה. התאחדות הקבלנים עתרה לבית המשפט נגד ההחלטה, וזה קבע כי לא ניתן עוד לעצור את פתיחת האתרים, אך כן ניתן לחייב את הקבלנים לחזור לעבודה תחת הגבלות מחמירות. התנאי של ראש העירייה להחזרת העבודות היה שכל הקבלנים יחתמו על מסמך לפיו הם מתחייבים להציב שומר בכניסה לאתר, להעסיק עובדים שהם רק בעלי תעודת זהות כחולה, לסגור את האתר בשעה 18:00, לא לאפשר לינה של אף עובד באתר הבנייה, ועוד. קבלן שלא יעמוד בתנאים הללו יקבל צו סגירה מיידי – כפי שקרה כאמור הבוקר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "בטיחות התושבות והתושבים שלנו היא בראש סדר העדיפויות. קבלן שלא יעמוד בתנאים המחמירים שקבענו, לא נהסס לפעול נגדו בכל האמצעים העומדים לרשותנו. לא נתפשר על כך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. לא למשטרה ולא לערייה היה באמת אכפת שהאתר נפתח ללא השגחה
    קיבלנו מענה אדיש מאוד משני הגורמים , רק לאחר איומים של התקוטטות עם הפועלים הם הבינו שהולכת להיות בעיה רצינית במקום וטרחו לשלוח פיקוח שיבדוק את אמיתות התושבים

  2. בהמ'ש לא למדו כלום

    למה למה לשחק שוטרים וגנבים אם אפשר להמנע?
    לאסור כניסת פלסטינים וביטול 100% הסיכון תוך חסכון הוצ' פיקוח ושמירה מיותרים (תקורות שיתגלגלו אלינו בסופו של דבר) ויאטו את קצב הבניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות