n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון מלווה את הפורשים

ראשון לציון מלווה את הפורשים

לאחרונה הוקם מרכז אפ 60+ במינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון, המהווה כתובת לאזרחים ותיקים הנמצאים לקראת היציאה לפרישה ועד חמש שנים לאחריה. המרכז מסייע בהכוונה לשירותים עירוניים לאזרחים ותיקים לקראת פרישה ומקיים סדנאות מגוונות לתכנון ולניהול תקופת החיים החדשה, קידום אורח חיים בריא, אוריינות דיגיטלית ועוד

60+ צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

תוכנית אפ 60+, הפועלת בשיתוף אגף אזרחים ותיקים במשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי וג'וינט אשל, מסייעת בליווי אישי למשתתפים במטרה להפוך את הפרישה להזדמנות ואת תקופת החיים החדשה לזמן של צמיחה והתפתחות אישית.

כך, המרכז מסייע בהכוונה לשירותים עירוניים לאזרחים ותיקים ומקיים סדנאות לניהול ותכנון תקופת החיים החדשה, התנהלות כלכלית וניהול פיננסי נכון; בניית מטרות ותוכנית פעולה; תוכניות מגוונות לקידום אורח חיים בריא, אוריינות דיגיטלית ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "למרות שמדובר בתקופה מרגשת ומבורכת, הרבה פעמים היציאה לפנסיה מאתגרת במיוחד ומלווה בלא מעט חששות ולחצים. מדובר בצומת משמעותי בחייו של האדם, שעלול להיות כרוך במשברים שכן יציאה ממקום עבודה זה לא רק איבוד פרנסה, אלא גם ניתוק מקשרים חברתיים. השירות החדש שלנו נועד לתת כלים פרקטיים שיפיגו את החששות ויעזרו לתכנן את הפרישה כמו שצריך".

מוטי עג'מי, סגן וממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה: "אני שמח ונרגש עם פתיחת מרכז אפ 60+ בעירנו! מרכז זה יאפשר הכוונה וצמיחה ליוצאים לפרישה מהעבודה וייתן להם כלים פרקטיים כדי לצמוח. אני רואה מחויבות אישית להמשיך ולטפל בסוגיות חברתיות ולפתח תוכניות דגל ייחודיות שמסייעות לפרט, למשפחה ולקהילה, ואין לי ספק שנמשיך ונרחיב בעשייה זו גם בעתיד".

לפניות ולהרשמה למרכז אפ 60+ ניתן לפנות במייל: [email protected], או בטל': 054-2504405 – בוואטסאפ בלבד.

תוכנית 60+ ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות