n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מחמם את הלב, מאות נרתמו וסייעו לאם לחגוג יום הולדת 10 לבתה

ראשון לציון: מחמם את הלב, מאות נרתמו וסייעו לאם לחגוג יום הולדת 10 לבתה

תושבת ראשון לציון, שמתמודדת עם קשיים כלכליים, פרסמה פוסט וביקשה את עזרת הציבור בתרומת עוגה ליום ההולדת של בתה. ההיענות היתה אדירה: מאות תושבים הציעו את עזרתם ושלחו מתנות, נעליים, בגדים וצעצועים. האם: "התרגשתי מאוד. אני מודה לכולם. זה לא מובן מאליו. שאלוקים יברך את כולם"

ילדה עוגה צילום פרטי
צילום פרטי

הלב הרחב של תושבי ראשון לציון: מאות נרתמו לסייע לאם תושבת העיר שמתמודדת עם קשיים כלכליים ועזרו לה לחגוג את יום ההולדת של בתה בת ה-10.

הפוסט שפרסמה האם בשבוע שעבר בפייסבוק היה נוגע ללב. "ערב טוב לכולם", כתבה האם. "ביום שישי הבת שלי חוגגת 10 שנים ואין לי אפשרות לחגוג לה בגלל בעיה כספית. אולי מישהו יהיה מוכן להירתם ולתרום רק עוגת יום הולדת? רציתי לעשות לה משהו קטן בבית – רק אנחנו, קצת חטיפים ועוגה אבל זה לא מסתדר לי בגלל שלא הצלחתי לארגן לזה כסף… מי שיכול לעזור רק בעוגה, תבוא עליו הברכה".

הפוסט המרגש הפך מייד לוויראלי וגרף 420 לייקים, למעלה מ-700 תגובות ועשרות שיתופים. הגולשים והגולשות הציעו את עזרתם בכל תחום. בעל חנות צעצועים כתב לאם שישמח אם היא תגיע ביחד עם בתה ותבחר כל מתנה שתרצה, עשרות קונדיטורים נרתמו והציעו לאם עוגות מושקעות, תושבים הציעו לאם גם בגדים, נעלים, צעצועים ואפילו סיוע כספי. כמה מהגולשים אף הציעו לאם מימון של מפעילת ילדים, כדי שבתה תוכל לחגוג עם חבריה.

ביום שישי האחרון חגגה בת ה-10 את יום הולדתה בחיק המשפחה עם עוגה מפוארת ומושקעת שתרם אחד מתושבי העיר.

"מאוד התרגשתי מהיענות של האנשים לתרום ולשמח", אמרה האם ל"גל גפן ראשון לציון". "הבת שלי מאוד רצתה לחגוג יום הולדת, אבל לצערי בגלל המצב הכלכלי שלי לא יכולתי להרשות לעצמי".

על ההיענות האדירה של התושבים, אומרת האם: "זה ממש מרגש. לא האמנתי שתהיה כזאת היענות. זה ממש מחמם את הלב. אנשים תרמו עוגה, המון חטיפים וגם שלחו מתנות, נעלים, בגדים ועוד. עד לרגע זה הבת שלי ממשיכה לקבל מתנות. אני רוצה להודות לכולם. זה לא מובן מאליו הנתינה הזו. שאלוקים יברך את כולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (3)

חודש מאי עמוס בפעילויות לכל המשפחה במוזיאון הקומיקס חולון

תפריט נגישות