דף הבית / כללי / קצת אוויר בתחתית

קצת אוויר בתחתית

הקבוצה שנמצאת בתחתית טבלת מחוז דרום א', של ליגה ב', יצאה למשחק חוץ מול שמשון טייבה מהצמרת וחזרה עם ניצחון גדול 1:0 משער שנכבש בדקה ה-27 מרגליו של בר אזולאי. הקבוצה ניצלה הפסד של הפועל כפר קאסם ונצמדה אליה כששתי הקבוצות עם 22 נקודות, רחוקות 6 נקודות מהקו האדום. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את הפועל קריית אונו במטרה לחבר שני ניצחונות רצופים ולברוח עוד מהקו האדום.

במחוז דרום ב', אווירת סיום עונה בשיכון המזרח שמסיימת בתיקו 1:1 את משחק החוץ שלה בירוחם. כבר בדקה השנייה של המשחק, כבש דור בן לולו את השער לזכות השיכון, אך היתרון החזיק מעמד שמונה דקות בלבד וירוחם בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, איזנה וחתמה את תוצאת המשחק. רבע שעה לסיום, הורחק שחקן הקבוצה איתם שמאי, בכרטיס צהוב שני. במחזור הקרוב, תארח הקבוצה את מ.ס הפועל לוד מהתחתית ותנסה לרשום ניצחון אחרי שני משחקים מאכזבים.

בליגה ג', הפסד מספר 14 העונה, הפעם בבית 2:1 לבית שמש. את השער לזכות ראשון לציון כבש עדי קסלסי בדקה ה-70 ועשר דקות מאוחר יותר, הורחק אורן סמואל בכרטיס צהוב שני. מ.ס ראשון לציון, לא ניצחה כבר חודשיים, והשיגה נקודה אחת בשמונת המחזורים האחרונים. היא מדורגת במקום ה-11 בטבלה ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול החמישית- בית"ר אשדוד.

נחלת יהודה- צילום ארכיון אלי שמואלי פסגול
נחלת יהודה- צילום ארכיון אלי שמואלי פסגול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות