n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: זו הסיבה לריח של הצואה אתמול (שני) בעיר

ראשון לציון: זו הסיבה לריח של הצואה אתמול (שני) בעיר

מכת ריח של צואה שלא היתה כמותה במרכז ומערב העיר הכתה אתמול בכל כוחה בשעות הערב. העירייה: "מקור הריח ככל הנראה דישון מצפון לעיר"

Young brunette girl closing covering nose over white background. Bad smell.
צילום: FREEPIK

אתמול בשעות הערב החלו להתלונן תושבים מכל רחבי ראשון לציון על ריח של צואה חזק שהגיע לבתים.

אוריאל חן המתגורר בשכונת נווה ים סיפר כי שנים לא הריח כזה סירחון בשכונה: "יש לנו כלב בבית, חשבתי שאולי הוא לא מרגיש טוב ושלשל באיזו פינה, מה שלא אופייני לו, בדקתי בכל הבית ושום דבר לא היה, רק אחרי שנכנסתי לרשתות החברתיות וראיתי את כמות המתלוננים הבנתי שזו בעיה של כל העיר"

גם נטע תושבת שכונת כצנלסון חיפשה אחר מקור הריח העז שהיה בדירתה: "אני גרה בשכונה מעל עשר שנים ולעולם לא היה ריח כזה בבניין, לאן שלא הלכתי הריח היה, ירדתי להוריד את הכלב שלי, הריח היה ברחוב, עליתי הביתה הריח היה בבית, זה היה בלתי נסבל, בשעה עשר נכנסתי לישון שזה מוקדם לשעות שאני רגילה לישון רק כדי להפסיק להריח את הצחנה הזו, הריח היה של צואה עם גלים של חיה מתה, זה גרם לי לכאב ראש נוראי."

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "בעקבות תלונות תושבים על ריחות חריפים ביממה האחרונה במספר שכונות ברחבי העיר, צוותי עירייה ומניב יצאו אמש לשטח ובדקו שוחות ביוב, שנמצאו תקינות. מקור הריחות הנו ככל הנראה, בדישון שדות מצפון לעיר. הנושא נמצא בבדיקה, דיווח הועבר למשרד להגנת הסביבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. שטויות,איך דישון מסריח ברמות נעלם כלא היה?

  2. כול הזמן יש ריח של חרא שבא והולך בכול האזור המערבי של ראשון לציון משכונת פרס נובל ועד שמגיעים לים כול הדרך פשוט מחדל תברואתי וזה כבר שנה ככה אולי יותר

  3. האוכלוסיה של פרס נובל ונווה דקלים זה צועה מזה הריח …

    • הסירחון זה מהפה המסריח שלך ושל ההורים שלך שחינכו אותך לדבר ! אל תשכח להוריד מים !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות