n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: המציאות שאפשר לקנות רק בשוק של יום שלישי במערב העיר

ראשון לציון: המציאות שאפשר לקנות רק בשוק של יום שלישי במערב העיר

בשבוע שעבר עבר שוק ראשון לציון למיקומו החדש ברחוב הכשרת הישוב. "גל גפן" יצא לבדוק מה אפשר לקנות ובאיזה מחיר וכמה אפשר לחסוך

שוק ראשון לציון צילום פרטי

כולם מדברים על מיתון ארצי עולמי, על הריבית שעולה ויחד איתה מוצרי המזון. אם נודה באמת הכל נכון רק שנוסיף על כך שגם בתקופות טובות כלכלית, הישראלים תמיד אוהבים להרגיש שהם ניצחו את המחיר ואם כבר ישראלים אז הראשל"צים בכלל.

שוק 1 צילום פרטי

שוק רמלה לוד שעובד במערב העיר בימי שלישי כידוע שינה את מיקומו בשבוע שעבר, הוסיף דוכנים ו"גל גפן" ראשון לציון יצא לבדוק מה אפשר לרכוש במקום ובאילו מחירים. האמת? הופתענו לטובה ויצאנו עמוסי קניות.

שוק 2 צילום פרטי

לאוהבי מותגים מצאנו מאות פריטים, אין צורך לטוס לאיסטנבול ולמלא מזוודות, בשוק תמצאו חליפות, חולצות וסווצרים במחירים מצחיקים. פריטים בעשרה שקלים באיכות מעולה. אביזרי מיטה, סדינים, כריות ושלל המצעים ב-50 אחוז הנחה מהרשתות. חד פעמי שעל אף ירידת המחירים לא מגיע למחירי השוק.

דוכן ענק של מעדניה שכולל זיתים, חמוצים ועוד, טריים במחירים מעולים. כלים לבית, קולבים, קערות שהיה יותר זול מהזמנה באליאקספרס. בנוסף תמצאו במקום דוכני תבלינים, תכשיטים, נעלים, הלבשה תחתונה בחמישה שקלים, דוכן לאביזרים לנייד ונראה כי אין דבר שתרצו ולא תמצאו.

תבלינים זיתים שוק צילום פרטי

אז תכינו את המזומן ותקפצו לשוק, שם תגלו שב 200 שקלים אתם חוזרים עם שלל לכל המשפחה.

שוק 3 צילום פרטי

צילומים: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות