n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הטבעת לחצה, הידידים נחלצו לעזרה

ראשון לציון: הטבעת לחצה, הידידים נחלצו לעזרה

סיוע מרגש שהסתיים בחיוך ענק: מתנדבי ידידים חילצו טבעות מאצבע ידה של אישה. "שתי הטבעות גרמו לנפיחות וכאבים, נדרשנו לפעול בזהירות רבה בכדי למנוע חבלה"

טבעת אצבעות חילוץ צילום ידידים סיוע בדרכים

אמש (מוצ"ש) בשעה 23:29, התקבלה קריאה לא שגרתית במוקד ידידים אודות אישה בהריון מתקדם, שנזקקה לסיוע בחילוץ טבעות שעל אצבע כף ידה, ברחוב כצנלסון בראשון לציון.

מיד עם קבלת הקריאה בקבוצת החירום נענו אליה קובי לוי, מתנדב סניף ראשון לציון, והדר גיאת, מיחידת האופנועים של הארגון, שהגיעו למקום במהירות. בעבודה זהירה ובמיומנות, בסבלנות ויצירתיות, הצליחו המתנדבים לחלץ את הטבעות מאצבע כף ידה של האישה בבטחה ובשלום.

קובי מספר: "עם קבלת הקריאה הזדרזתי להגיע לכתובת האירוע. על פי הדיווח שהתקבל מהמוקד, מדובר באישה בהריון מתקדם ששתי הטבעות שעל אצבע כף ידה לחצו וגרמו לנפיחות וכאבים. בעבודה עדינה הצלחתי לחתוך את הטבעת הראשונה, ולשחררה מהאצבע.

טבעת חילוץ צילום ידידים סיוע בדרכים

בדיוק אז הצטרף אליי הדר, ויחד התחלנו בפעולות להוצאת הטבעת השניה, שהיתה עבה יותר. לאחר נסיונות רבים ומגוונים, החלטנו להכניס פינצטה מתחת לטבעת, בכדי ליצור רווח בינה לבין האצבע, ובכך למנוע מגע של להב החיתוך באצבע.

בזהירות רבה ובאיטיות הנדרשת, ביצענו חיתוך של הטבעת, מבלי לגרום נזק או חבלה. בני הזוג נדהמו מהסבלנות שלנו והתושיה, והודו לנו כשחיוך ענק על פניהם".

טבעת צילום ידידים סיוע בדרכים

צילומים: "ידידים, סיוע בדרכים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות