n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ההתפרעות בהקרנת הבכורה של המיניונים, בת 42 נפגעה בגבה ואושפזה בבית חולים

ראשון לציון: ההתפרעות בהקרנת הבכורה של המיניונים, בת 42 נפגעה בגבה ואושפזה בבית חולים

מאות ילדים ובני נוער גדשו בסוף השבוע את הסינמה סיטי, התפרעו וביצעו מעשי ונדליזם. נער שהתקוטט עם מאבטח ניסה להימלט ופגע באישה שנפלה על הגב. "הרגשתי שהגב נשבר... יכולתי להישאר משותקת", היא מספרת. הסינמה סיטי: "נמשיך לעשות כל מה שביכולתנו כדי למנוע מקרים כאלה"

סינמה סיטי אופטימוס פריים רובוטריק צילום יחצ KFC
הסינמה סיטי- צילום באדיבות יח"צ kfc

נער שהתווכח עם המאבטח ברח ממנו, נפל עליי ונחתי לרצפה. הרגשתי שהגב שלי נשבר", כך מתארת תושבת מבשרת ציון בת 42 את החוויה הקשה בסינמה סיטי, זאת לאחר שמאות ילדים ובני נוער השתוללו בעת הקרנת הסרט "מיניונים 2".

המראות בחמישי שעבר בסינימה סיטי היו חריגים. להקרנת הבכורה הגיעו מאות ילדים ובני נוער בחליפות, טרנד חדש שכבש את העולם ואת הטיק טוק, והעומס במקום היה יוצא דופן. במקום נכחו גם כוכבי טיק טוק שיצרו סביבם המולה.

למתחם בתי הקולנוע הגיעו גם בני זוג ממבשרת ציון במטרה לצפות בסרט "אלביס". "הזמנתי בייביסיטר לבני בן החמש והגענו בסביבות 20:30 לסינמה סיטי", היא מספרת ל"גל גפן ראשון לציון". "העומס היה פשוט מפחיד, מאות בני נוער התגודדו. אי אפשר היה להגיע למדרגות הנעות. חיפשנו את האחראי ופגשנו בחור מקסים. הוא הכניס אותנו דרך כניסה צדדית שמיועדת לספקים. גם הוא הבין שההמולה לא תאפשר לצופים להגיע לאולמות אחרים".

כשסיימו לצפות בסרט יצאו בני הזוג למתחם המזון. "היה במקום ויכוח קשה בין נער למאבטח שמהר מאוד התדרדר למכות. היתה מהומה גדולה. הנער ברח מהמאבטח, דחף אותי ונפל עליי. נחתי על הגב. הרגשתי שהוא נשבר".

למקום הוזעק אמבולנס שפינה את האישה לבית החולים אסף הרופא. "אושפזתי למשך כל הלילה, עברתי סדרת בדיקות והכאבים עדיין קיימים. זה יכול היה להיגמר אחרת. יכולתי להישאר משותקת. זה היה מראה מזעזע. אי אפשר לתאר את הבלאגן שהיה במקום".

האירועים החמורים והחריגים בסינמה סיטי גררו ביקורת גם ברשתות החברתיות. לרשתות הועלו תמונות על הוונדליזם הקשה שביצעו הצופים – קרעו את הריפודים מהכיסאות והותירו אחריהם ערימות של אשפה. "הייתי עם הבן שלי בהקרנת הבכורה של המיניונים", כתבה תושבת העיר בפייסבוק. "פשוט זוועה מה שהלך שם!!! כאוס אחד גדול. ילדים קטנים מבוהלים. מזכיר את אסון פסטיבל ערד".

מהסינמה סיטי נמסר בתגובה: "באשר להייפ המטורף סביב סרט המיניונים – אנחנו מאוד שמחים לראות שהקהל נוהר בהמוניו לאולמות. שמחנו מאוד לראות את בני הנוער משקיעים בחוויה, מתלבשים לכבודה ועושים ממנה מאורע משמעותי. הסופ"ש האחרון הינו ההוכחה לכך שאין תחליף לחוויית הצפייה באולמות הקולנוע ובמתחמי הבילוי סביבם.

יחד עם זאת, חלק מהילדים חצו את הגבול שבין הטיקטוק לבין המציאות. תגברנו בכח אדם בכל הרמות – סדרנים, אחמ"שים ומאבטחים ואף 'חסכנו' בתפאורות מיוחדות שתכננו לשים במתחמים לכבוד הסרט, מתוך הבנה שזה לא ישרוד את ההמון. המסר העיקרי שלנו הוא שאנחנו בעד בילוי שמח, אבל הגבולות הם ברורים – לא נסכים לקבל הפרעה למהלך התקין של הסרט ואין כל מקום לוונדאליזם ואלימות.

אנו עושים ונמשיך לעשות כל מה שביכולתנו כדי למנוע מקרים כאלה. אנו קוראים לקהל הצופים והוריהם לחנך ולשמור על תרבות צפייה שתבטיח לקהל הרחב חוויית צפייה עוצמתית ומהנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות