n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון : האם פוטין נגד סגן ראש העיר מקסים בביצקי?

ראשון לציון : האם פוטין נגד סגן ראש העיר מקסים בביצקי?

סגן ראש העיר מקסים בביצקי נמצא ברשימה של עשרת הישראלים, בניהם דיפלומטים, שומרי ראש ועוד, שלא יורשו להיכנס לרוסיה וקוטלגו כ"שכירי חרב" של הצבא האוקראיני.

מקסים בביצקי צילום פרטי

המלחמה בין רוסיה לאוקראינה נמשכת, גם אם מסוקרת פחות בכלי התקשורת, מעל לחודשיים שצבא רוסיה טווח בערים רבות באוקרינה, מי שיצא ראשון בעיר כדי לסייע לפליטים האוקראינים היה סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי.

כעת מפרסם ערוץ הטלגרם הרוסי "ריבר" המקורב לממשלת רוסיה את רשימת 10 הישראלים, בניהם דיפלומטים, מאבטחים ואת סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי  אשר הגיעו לגבול פולין- אוקראינה כדי לסייע לפליטים כי הם "שכירי חרב" של הצבא האוקראיני .

" לפי מיטב הבנתי אקרים פרצו למחשב של ראש העיר של אוקראינה ששמו ניקולאי ומצאו שם רשימה של כל האנשים שיצטרפו לצבא האוקראיני בכל העולם, גם אני ברשימה,  מקום שלישי, יש עוד דיפלומטים והשומרים שלהם שנכללו ברשימה. פורסמו בנוס שלמות שלנו גם תאריכי לידה ומספר דרכונים, זה פשוט הזוי, ראיתי את זה גם בקבוצה שנקראת "סימן שאתה רוסי" שפרסמו אותי ברשימה שם כשכיר החרב"

פנו אליך ממשלת רוסיה שאתה לא יכול להיכנס ?

לא פנו אלי אבל זה ידוע מראש שכל מי שברשימה הזאת הוא ברשימה השחורה של הרוסים.

 

 

מקסים בביצקי ופליטים מאוקראינה
סגן ראש העיר מקסים בביצקי עוזר לפליטים אוקראינים.
צילום: מקסים בביצקי

אז אתה לא יכול יותר לבקר יותר ברוסיה?

נכון, אני גם לא אוכל לבקר בקבר של סבא וסבתא שלי שנהגתי להגיע ולבקר, עד שפוטין ירד מהשלטון.

בביצקי מספר כי כל חבריו לכיתה שלמדו איתו ברוסיה ומתגוררים שם, עברו שטיפת מוח וכי הוא ניתק את הקשר עם כולם " לצערי תושבי רוסיה עוברים שטיפת מוח רצינית בנושא, הם עוד מאמינים שפוטין לא מפציץ את אוקראינה ושהכל קונספירציה ושצבא אוקראינה מפציץ את העיר שלו,

לצערי כל חברי כיתתי בעד פוטין ולכן ניתקתי איתם את הקשר, מספר ההורגים שם גודל וגודל והתקשורת כמעט  ולא מסקרת את זה יותר".

מה היתה התחושה שראית שאתה ברשימה ?

להיות ברשימה השחורה של הרוסים זה לא הכי נעים אבל לאחר שפרצה המלחמה בכל מקרה לא התכוונתי לטוס לרוסיה, עד שהשלטון לא התחלף אין לי מה לעשות שם.

אתה מצטער שטסת לעזור לפליטים?סגן ראש העיר מקסים בביצקי נמצא ברשימה של עשרת הישראלים, בניהם דיפלומטים, שומרי ראש ועוד, שלא יורשו להיכנס לרוסיה וקוטלגו כ"שכירי חרב" של הצבא האוקראיני.

ממש לא, ואטוס שוב אם צריך.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות