n

מחפשים חנויות קרמיקה וכלים סניטרים בחולון ובת ים? הנה רשימת המומלצים שלנו לשנת 2022

שתף:

בין אם קניתם בית חדש או שאתם רק מחפשים לחדש את המראה הכללי של הבית, שיפוץ הוא דבר מסובך. אריחים, קרמיקה, חיפויים וגרניט פורצלן נשמעים כמו מילים משפה אחרת. אל חשש, אנחנו פה כדי לעזור. ריכזנו עבורכם רשימה של חנויות קרמיקה וכלים סניטרים מומלצות בחולון ובת ים אשר יעשו סדר בחדר האמבטיה שלכם ברגע. 

זוהר עיצובים – משפצים את הבית מחדש

אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בעיצוב הבית הוא הגימור ולצידו הכלים הסניטריים שמתלווים אליו. כאשר מדובר במגוון רחב של כלים סניטריים, החופש לעיצוב הוא גדול מאד, אודות למגוון הגדלים הצבעים והסגנונות הקיימים. החל מעיצובים המגיעים במגוון של צבעים, מרקמים וגדלים. בנוסף, לעיצוב הכולל יש גם השפעה על המחיר, לכן החלטנו לערוך בדיקה מקיפה בתחום ולמצוא את חנות הכלים הסניטריים המומלצת ביותר בבת ים והסביבה.

הכירו את "זוהר עיצובים", המקום המושלם לעיצוב הבית אשר מתמחה ביבוא, מכירה והתקנה של מבחר מוצרים המשלימים את שיפוץ הבית ומעניקים תחושת יוקרה בבית או במשרד.

החברה החלה את דרכה בתחום הבניה והשיפוצים ומהר מאד מצאה את עצמה מוקפת באדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים אשר נהנים ממבחר עצום של מוצרים הנדרשים לשיפוץ הבית או העסק. מדגמים ייחודיים שלא תמצאו במקום אחר ועד אספקה מהירה לצורך שלכם. כמו כן, "זוהר עיצובים" מייבאת לעיתים תכופות קולקציות חדשות של מיטב היצרנים במזרח הרחוק ואותן קולקציות מבטיחות מענה לסגנונות השונים בעיצוב הפנים, אותם מבקשים הלקוחות לייבא לבית שלהם.

עם הזמן, הבעלים של "זוהר עיצובים", זוהר זורלה, זיהה את היתרון ביבוא מוצרי בניה ומוצרי גמר מהמפעלים הגדולים בעולם, ללא פערי תיווך, וכל זאת על מנת לספק לעצמו את כל האלמנטים הקשורים לגמר הבניה לפרויקטים השונים שלו. הוא בחר לפתוח אולם תצוגה מרשים על מנת לספק ללקוח הפרטי והמוסדי את המוצרים, ללא פערי תיווך וכמובן באיכות הגבוהה ביותר.

במטרה לספק לכם את המענה האיכותי והעשיר ביותר, זוהר עיצובים ריכזה עבורכם את הכל במקום אחד, כאשר צוות ותיק ובעל ניסיון יעמוד לרשותכם וישמח לסייע במידת הצורך. באולם התצוגה המודרני תמצאו כלים סניטריים בכל הגדלים, מהחברות המובילות בעולם, החל מברזים ועד ארונות אמבטיה במחירים שווים לכל כיס. בנוסף, תוכלו להתרשם ממבחר גדול של סגנונות וגימורים לכל חלק בבית: לסלון, למטבח, לחדר האמבט, לחדר השינה ולחדרי הילדים.

בנוסף, זוהר עיצובים מספקת פתרונות וחומרים לעיצוב ושיפוץ הבית וכן גם מלווה את לקוחותיה בשיפוץ ובבניית ביתם. אין ספק כי הסולגן שלה: "משפצים את הבית מחדש" מתאים בדיוק לחזון של הצוות במקום שזכה במרוצת השנים לביקורות חיוביות עד מאד.

‍החברה פונה בעיקר לזוגות הצעירים שרק מתחילים עתה את הדרך החדשה בחיים שלהם וממש בימים אלו, לפני חגי תשרי, היא יצאה במבצעים מיוחדים שלא כדאי להחמיץ.

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה בכתובת: אהוד קינמון 33, בת ים. לניווט לחצו כאן

טלפון: 03-6333133

מייל: [email protected]

לאתר החברה:http://www.zohar-luxury.co.il

לאתר ההזמנות www.Zohar-shop.net

וויז'ן קרמיקה בת ים

קרמיקה וכלים סניטרים הם חלק אינטגרלי מכל פרויקט שיפוץ או בנייה. כאשר אנו רוצים לעצב את חדר האמבטיה אנחנו מחויבים לקחת בחשבון אלמנטים כמו חיפויים, אריחים, ברזים ועוד. כדי להשתמש בחוכמה ובאלגנטיות באלמנטים אלו אנו צריכים חנות אשר תספק אותם וגם תדע להוביל אותו בתהליך הבחירה והשיפוץ.

לחברת וויז'ן קרמיקה יש ניסיון של מעל 40 שנה בשוק הקרמיקה והמוצרים הסניטרים ועוסקת בענף הבנייה מוצרי גמר ועיצוב הבית. החברה, השייכת לקבוצת ניסים אליהו ובניו, מאמינה בשירות איכותי, מקצועי ואמין המתבטא בדאגה המתמדת של העובדים בחנות ללקוחות ולפרויקטים בהם הם מטפלים. החברה מתגאה בשירותיה הייחודים בתחום ומלווה מקרוב גם אנשי מקצוע שונים כמו אדריכלים ומעצבי פנים ומייעצת להם.

אולם התצוגה של החנות מרהיב ביופיו ומזמין כבר מהשנייה הראשונה את הנכנסים אליו לחוויית קנייה ייחודית, מרגשת ובלתי נשכחת. החברה עומדת בחוד החנית בעיצוב באמצעות קרמיקה ומחזיקה רק במוצרים בטוחים אשר מתאימים לכל כיס ולכל פרויקט.

 

כתובת: האורגים 1, בת ים.

ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל- 4.6/5 איזי- 8.2/10

רנסנס בת-ים

חשוב לנו להשקיע את מיטב המאמצים על מנת שהשיפוץ שאנו מבצעים בבית יצא על הצד הטוב ביותר. בשביל להשיג זאת אנו זקוקים למוצרים וחומרים מהשורה הראשונה ולייעוץ מקצועי ואמין וכל זה במחיר נוח. לשם כך יש חשיבות לבחירת חנות קרמיקה וכלים סניטרים.

רנסנס מהווה כאחת מחברות הקרמיקה והכלים הסניטרים הוותיקה בשוק ופועלת כבר מזה 25 שנה. החברה היא אחת מהמובילות בשוק הבנייה והעיצוב ומשווקת מוצרי בנייה ועיצוב כמו שיש, פורצלן וכלים סניטרים שונים. באולם תצוגה תמצאו יועצי מכירה מקצוענים אשר עוזרים בכל יום ללקוחות להבין את עולם העיצוב ויסודותיו על מנת לקבל את ההחלטה הכי טובה להם ולביתם. רנסנס היא חברה מקצועית אשר דוגלת בשקיפות ועומדת בתקנים מחמירים. כל המוצרים שנמכרים בחברה עוברים בדיקות יסודיות על ידי מכון התקנים הישראלי ומקבלים ממנו אישור מכירה.

החנות עובדת מול ספקים בינלאומיים כדי לדאוג לאספקת משאבים ומצרים איכותיים ובמחיר משתלם. החברה מתגאה בדאגה שלה לקהל לקוחותיה ומלווה באופן צמוד את תהליך השיפוץ מתחילתו ועד לסיומו.

 

כתובת: אהוד קינמון 18, בת ים.

ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.5/5 איזי-10/10

הום קרמיקה חולון

כל חדר אמבטיה טוב צריך ריצוף מוצלח, אריחים וחיפויים מרשימים והמקלחת שלכם זקוקה לברז שגם יראה טוב וגם יהיה שימושי. אנו מחפשים חנויות שתספק מוצרים אלו ביעילות ובמחיר הוגן.

הום קרמיקה אשר ממוקמת בלב אזור התעשייה של חולון היא חנות גדולה מרשימה וותיקה הפועלת כבר שנים רבות בעיר. לחנות אולם תצוגה רחב ידיים ונעים לעין אשר מציג מגוון של כלים סניטרים שונים, חיפויים, ברזים, מקלחונים, כיורים ועוד. הום קרמיקה מתחייבת לאיכותם הגבוהה של המוצרים ומוכרת אותם במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס תוך כדי שמירה מלאה על שקיפות המכירה. בנוסף הום קרמיקה מכבדים את כל סוגי האשראי ושיקים. החנות עובדת בשיטת "שלם וקח" מיבואן לצרכן וממספקת את המוצרים במקום ישירות ללקוח.

הצוות בהום קרמיקה המורכב מאנשי מכירות ומעצבים שם דגש על מקצועיות ושמח תמיד להעניק ייעוץ בעיצוב ותכנון ותקצוב של הפרויקט שלכם בין אם הוא פרויקט שיפוץ או בנייה.

 

כתובת: רחוב האורגים 8, חולון.

ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל- 4.4/5 איזי- 8.1/10

בפרויקט שיפוץ או בנייה חשוב לנו למצוא לנו חנות אשר לא רק תספק לנו מוצרים כמו מקלחון, ברזים, חיפויים ואפילו טוחן אשפה אלא תהיה יותר מזה. אני רוצים חנות יעילה ובעלת מוניטין אשר נוכל לסמוך עליה שתדע גם לספק חומרים איכותיים וגם תעמוד בקדמת החזית העיצוב.

חברת חרש התחילה כחברה משפחתית עוד בשנת 1948 וצמחה להיות אחת מהחברות המובילות בתחום הקרמיקה והכלים הסניטרים כיום. לחברה יש ניסיון מצטבר של שלושה דורות עליו היא מסתמכת ובו זמנית צועדת קדימה אל עידן העיצוב המודרני. למרות היותה חברה וותיקה, חרש דואגת להתחדש תמיד ולהתעדכן בטרנדים הפוקדים את עולם העיצוב. חרש מתגאה ביכולה לתת פתרונות עיצוב מגוונים לבית בכלל ולחדרי האמבטיה בפרט.

החברה נותנת שירות מקצועי תוך כדי ליווי כל פרויקט ופרויקט החל משלב האפיון, דרך מתן השירות ועד לסגירת הפרויקט בצורה שמתאימה באופן מושלם לצרכי הלקוח. לחברת חרש יש הסכמי שיווק עם מותגי העיצוב הגדולים בעולם ועם חברות ייצור מובילות של כלים סניטרים, גרניט פורצלן, ריצופי שיש ואבן, קרמיקה ומוצרי גבר כמו ברזים, מקלחונים, טוחני אשפה ועוד.

כתובת: המרכבה 10, חולון.

ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4/5 איזי-7.5/10

תפריט נגישות