n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / צעיר נהרג אחרי שנלכד ברכב שעלה באש ליד הסופרלנד

צעיר נהרג אחרי שנלכד ברכב שעלה באש ליד הסופרלנד

תאונה קשה הלילה (בין שלישי לרביעי) בשדרות מרילנד כאשר רכב ובו צעירים, התהפך ועלה באש. אחד הצעירים נהרג, אחר פונה אל בית החולים עם חבלות קשות

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

בשעה 00:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שהתהפך ועלה באש, בשדרות מרילנד בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של צעיר בשנות ה- 20 שנלכד ברכב, ובנוסף יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר אסף הרופא, צעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א רמי מאושר וחובש רפואת חרום במד"א נתן רוטר, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב הפוך על הצד, שרוף כשצעיר לכוד בתוכו, צעיר נוסף היה מחוץ לרכב בהכרה וסבל מחבלות, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני, לאחר שניתן להתקרב לרכב, נאלצנו לקבוע את מותו של הצעיר שנלכד ברכב."

אביה יהב ואוראל כהן חובשים באיחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה מסרו: "מדובר בתאונה עצמית בה רכב התהפך ועלה באש, נהג הרכב נהרג במקום. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. כמו כן הענקנו סיוע לנפגע נוסף כבן 20 אשר נפצע באורח בינוני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות