n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עיריית ראשון לציון קיימה הפנינג קיץ למשפחות המיוחדות בעיר

עיריית ראשון לציון קיימה הפנינג קיץ למשפחות המיוחדות בעיר

כ-350 ילדים ובוגרים עם מוגבלות נהנו השבוע בהפנינג המיוחד שנעשה בשיתוף עם המרכז למשפחות באגף לשיקום נכויות שבמינהל לשילוב חברתי, ובסיוע קרן שלם. המשתתפים נהנו מהפעלות, עמדות איפור ובלונים, מיצגי אור, הופעה, משחקים ועוד

הפנינג קהל ילדים צילום דוברות ראשון לציון

כ-350 ילדים ובוגרים עם מוגבלות נהנו השבוע בהפנינג הקיץ המיוחד שארגנה עיריית ראשון לציון למשפחות המיוחדות בעיר. ההפנינג, שנעשה בשיתוף עם המרכז למשפחות באגף לשיקום נכויות במינהל לשילוב חברתי, ובסיוע קרן שלם החוגגת 40 שנה להיווסדה, נערך בפארק נאות שקמה ובו נהנו המשתתפים ממגוון רחב של פעילויות ואטרקציות. ביניהן: משחקים מתנפחים, דוכני אוכל, עמדות בלונים, איפור וצמות, דוכני מזון, בובות ענק, מיצגי אור והופעה מקסימה של אלירן הקוסם.

הפנינג ילדים בלונים צילום דוברות ראשון לציון

האגף לשיקום נכויות, פתח את המרכז למשפחות מיוחדות לילדים עם מוגבלות בשנת 2018, במטרה לייצר עבורן קהילה חמה ותומכת, לחזק את החוסן המשפחתי ולפתח מודעות ושינוי עמדות בקרב הקהילה כולה. השירותים שניתנים למשפחות במרכז הם מגוונים וכוללים פעילויות פנאי ותרבות, מעניים טיפוליים, מידע בנושא מיצוי זכויות, פעילויות, ערבי מידע ועוד. זאת, בהתאם לצרכיהן של המשפחות.

כך, בחודשים האחרונים יזם המרכז והעביר שורה של סדנאות ופעילויות, לרבות סדנה לסבתות, סדנת מעברים להורים לילדים צעירים, סדנת שזירת פרחים לאימהות, דייט זוגי להורים, דייט אימהות- בנות, הקרנת סרט מונגש למשפחות בסינמה סיטי ועוד.

הפנינג מתנפחים צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מרגש היה לראות את החיוכים והשמחה על פניהם של הילדות והילדים והבוגרות והבוגרים בהפנינג המיוחד הזה. אני גאה במיזם של המינהל לשילוב חברתי שמעניק הזדמנות שווה לכולם לבלות וליהנות בפעילות שמותאמת במיוחד למשפחות המיוחדות שלנו. נמשיך לפעול כדי לתת מענה מקיף לכלל הצרכים של כל תושבות ותושבי העיר".

לפרטים נוספים ולהצטרפות למרכז למשפחות: 054-2025096

הפנינג אלירן הקוסם רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות