n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סנ"צ משה אביטל מראשון לציון הוא המפקד החדש של תחנת שר"ת בתל אביב

סנ"צ משה אביטל מראשון לציון הוא המפקד החדש של תחנת שר"ת בתל אביב

סנ"צ משה אביטל, בן 47 המתגורר בראשון לציון, מונה אמש (ראשון) לתפקיד מפקד התחנה שאחראית על האזור הבעייתי ביותר בתל אביב, בטקס שנערך במעמד מפקד מחוז תל אביב

סנצ משה אביטל צילום דוברות משטרת ישראל
סנ"צ משה אביטל- צילום: דוברות משטרת ישראל

אתמול (א') התקיים טקס חילופי מפקדים בתחנת משטרת שר"ת בת"א, במעמד מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד, סגן מפקד מחוז ת"א, תנ"צ דוד פילו, מפקד מרחב יפתח תנ"צ חיים בובליל, מפקד התחנה היוצא סנ"צ דודי שליו ומפקד התחנה הנכנס סנ"צ משה אביטל ואורחים נוספים.

סנ"צ משה אביטל, בן 47 מתגורר בראשון לציון ובין תפקידיו האחרונים – קצין אח"מ מרחב יפתח, מ"מ ר' מפלג תשאול ימ"ר ת"א, ראש מחלק יאל"כ להב 433, קצין חקירות מג"ב עוטף י-ם.

מפקד מחוז ת"א, ניצב עמיחי אשד: "לפקד על תחנת שר"ת זה לפקד על גלובוס קטן, לפקד על תחנה שהיא יקום זעיר, יקום מקביל, אחר, שונה שלא דומה לשום דבר אחר. כוכב לכת אחר של שלושה קילומטרים מרובעים, תא שטח זעיר ובו עולים וצפים עשרות אלפי אתגרים מידי שבוע, עשרות אלפי מבחנים, עשרות אלפי שאלות.

שוטרי שר"ת, אתם סיירת מחוזית, יחידת חוד באחד האזורים המורכבים ביותר במדינת ישראל. אני סומך עליכם ויודע את כובד הנטל ורוחב היריעה שאתם נדרשים לה… דעו לכם השליחות המפוארת שלכם לא נעלמת מעינינו, אתם מושא לגאווה במחוז שלנו. דודי, משה, צאו לדרך, בהצלחה לכם, למרחב יפתח ולמשטרת ישראל."

מפקדים צילום דוברות משטרת ישראל

מפקד תחנת שר"ת הנכנס, סנ"צ משה אביטל: "היום אני מקבל על עצמי את הזכות לפקד על תחנת שרת מתוך שליחות מתוך תחושת אחריות ושליחות גדולה עבורי זו את תפקיד מהווה נקודת ציון משמעותית בקריירה מאתגרת ארוכת השנים שהחלה במשטרה, מג"ב, המשיכה בלהב, ימ"ר תל אביב ובתפקידי האחרון כק' אח"מ מרחבי.

אני מבין את גודל ומורכבות המשימה שהונחה על כתפיי ומודה על האמון שניתן בי להוביל תחנה מיוחדת זו. כל זאת יחד איתכם – מפקדי ושוטרי התחנה המצויינים. אתם ההון האנושי החשוב והיקר ביותר שעושים יומם וליל למען האזרח.

אני מתחייב לתת את כל כולי ולפעול איתכם ביחד ולמענכם. דודי, חברי היקר, מפקד התחנה היוצא. אני מקבל ממך את פיקוד התחנה ביראת כבוד והערכה. ברצוני להודות לך ברמה האישית על חברותך, על פועלך ועל תרומתך לשוטרי התחנה ואזרחיה. מאחל לך הצלחה בתפקידך החדש."

חילופי מפקדים צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות