n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סיפורה של סינדרלה מראשון לציון

סיפורה של סינדרלה מראשון לציון

מירי נחום יזמית בעולם הילדים בשנות ה30 לחייה תושבת ראשון לציון נשואה פלוס ילדה חושפת לראשונה את עברה רגע לפני שמקימה את בית הספר לאמני ילדים.

סינדרלה
קרדיט רמי זרנגר

מירי נחום יזמית בעולם הילדים בשנות ה30 לחייה תושבת ראשון לציון נשואה פלוס ילדה חושפת לראשונה את עברה רגע לפני שמקימה את בית הספר לאמני ילדים.

מירי נולדה למשפחה חרדית גדלה עם 8 אחים. האחות הבכורה במשפחה.
מירי גדלה כילדה שאהבה את הבמה ולהופיע רק כל זה היה בגדר חלום עבורה ורחוק מאורח החיים שבו היא גדלה.
משפחה חרדית מחסידות ספרדית בקריה סגורה בקרית גת שכונה סגורה אבא מפרנס יחיד אמא רבנית שמחזירה אנשים בתשובה.
מירי חייה חיים סגורים בקהילה שבה אין לה אפשרות להתלבש כפי שהיא את הבגדים האופנתיים היא שמרה אצל חברה ויצאה לעבוד מגיל צעיר בכל עבודה.
מגיל קטן הייתה תלמידה מצטיינת אבל זה לא הספיק לה היא חלמה על מציאות אחרת ותמיד ידעה שכשכולם יצאו לשידוכים היא תעזוב את הבית ותגשים את עצמה.
״ילדה מורדת״ ״טמאה״ ככה חשבה על עצמה עד שהחליטה בגיל 18 לעזוב את הבית לשירות לאומי.
באחת הנסיעות שלה לסמינריון הגיעה לתל אביב העיר הגדולה והבינה שהיא בוחרת אחרת ״אני רוצה להיות ציפור אף אחד לא יחתוך לי את הכנפיים״.
בזמן שירות לאומי עבדה בחנות בגדים כדי לפרנס את עצמה ולשלם על לימודים לתואר ולימודי משחק וריקוד.
כיום מירי נחום שידועה בשם במה ״מירי תשירי״ אחת מהנשים שהצליחו להקים אימפריה סביבה לבד בלי עזרה ומאחת שגדלה באירועים של חרדים כיום חוגגת עם ילדים כפי שהייתה רוצה באמת, מבחינת מירי היא תשאר ילדה לנצח ולכן בחרה במקצוע הזה לשמח ילדים ולהגשים להם את החלומות הכי נוצצים ולא שגרתיים.
מירי עובדת בימים אלו על מופע חדש ״הקיץ של מירי״ שמדבר על ילדה שלא באו ליום הולדת שלה ובסוף הכול מסתדר לטובה וכולם חוגגים לה.
אחרי שהופיעה ברחבי הארץ עם המופע ״ללכת עם הלב״
שמלמד את הילדים שהכל אפשרי ולא משנה מאיפה הם הגיעו הם יוכלו להגשים את החלומות שלהם.
התכנים של מירי נוגעים במציאות ובהתמודדות היום יומית של ילדים.
מעבר למופעים והפקות מירי משיקה 4 סדרות חדשות בערוץ הכוכבים וביוטיוב באחד מהסדרות שצולמו היא עוסקת בארץ ישראל היא מדברת על זהות יהודית שאין כמו המדינה שלנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות