n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מפגן תמיכה מחמם לב בעמית הנער שחווה אלימות

ראשון לציון: מפגן תמיכה מחמם לב בעמית הנער שחווה אלימות

מאות תושבים הגיעו לביתו של עמית, ביניהם גם ראש העיר רז קינסליך שאמר: "יש לי צמרמורת אמיתית לראות את כל מי שהגיע לתמוך". היום תתקיים צעדה גדולה שקוראת לעשות סוף לאלימות ולחרמות

הפגנת התמיכה שהתקיימה במוצ"ש
הפגנת התמיכה שהתקיימה במוצ"ש

אתמול, מוצאי שבת, התקיים מפגן תמיכה מרגש לעמית, הנער שחווה אלימות, השפלות וחרם במשך שנה.
כ-500 איש הגיעו לבית הוריו של עמית, עודדו והגיעו להיות חלק מהתמיכה המחבקת לעמית: "די לאלימות" " עמית אנחנו אוהבים אותך" קראו תושבי העיר וחברים שהגיעו לחזק. גם ראש העיר רז קינסליך הגיע לתמוך, ואמר בין היתר: "יש לי צמרמורת אמיתית לראות את כל מי שהגיע לתמוך, את כל תושבי ראשון לציון שהגיעו במטרה אחת- לחיות אחד עם השני".

עמית, בחטיבת ביניים רבין, הותקף פיזית ומילולית על ידי מספרי נערים בחטיבה בו לומד, המקרה הוצף לאחר שהסרטונים בו מכים אותו ילדים מהשכבה, דלף לרשתות החברתיות בשבוע שעבר ובו נראים תלמידים הלועגים לו בפרוזדור בית הספר, מכים ומשפילים אותו בקריאות גנאי וכל זאת לעיני חבריו לכיתה. בעקבות המקרה החלו גורמי חינוך ורווחה בטיפול ותמיכה לתלמיד ולמשפחתו.

היום תתקיים צעדה גדולה שקוראת לעשות סוף לאלימות ולחרמות. הצעדה תצא מרחבת עיריית ראשון לציון שברחוב הכרמל. רוני עקירב יו"ר ועד הנהגת ההורים העירונית מסר לגל גפן ראשון לציון: "הנהגת ההורים שמה לה מטרה להעלות את נושא החרמות בין ילדים על סדר היום ותעשה הכל בכדי למגר התופעה או להקטינה ככל האפשר. צעד זה הוא אחד מיני רבים שנקטנו ונמשיך לנקוט על מנת לתרום לביטחונם החברתי של כל ילדי ראשון לציון".

בחודש האחרון הנהגת ההורים העירונית בשיתוף עירית ראשון לציון יוצאו בקמפיין חוצות שמטרתו לבער את נגע החרמות על ילדים בבתי ספר ודרך הרשתות החברתיות. וזאת לאחר שהגיעו אליהם עדויות קשות מפי ילדים והורים שחוו כת נגע החרם.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות