n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סיעת מרצ תתמודד שוב בבחירות הקרובות למועצת העיר

סיעת מרצ תתמודד שוב בבחירות הקרובות למועצת העיר

אילנית הרוש שוב תעמוד בראש רשימת מרצ למועצת העיר: חתומה על הישגים רבים עבור הציבור החופשי והליברלי בעיר

חברת המועצה אילנית הרוש

אילנית הרוש, מחזיקת תיקי קהילת הלהט"ב ובריאות הציבור, נבחרה פעם נוספת לעמוד בראש רשימת מרצ ראשון לציון בבחירות הקרובות למועצת העיר. בחודשים הקרובים תיבחר גם רשימת המפלגה שתתמודד יחד עם הרוש בבחירות.

"אני מאוד מתרגשת מכך שקיבלתי באופן דמוקרטי להוביל את הרשימה פעם נוספת. זה לא מובן מאליו וזו הבעת אמון חזקה בעיני", אמרה הרוש לאחר ההודעה על הבחירה בה. "הייתי יכולה להגיד שזו שריקת הפתיחה לקמפיין הבחירות שלי, אבל את ה'קמפיין' התחלתי מיד כשנכנסתי למועצת העיר בשנת 2018", היא מדגישה.

הרוש נחשבת לחברת מועצה פעלתנית במיוחד. אחת, שלמרות חברותה בקואליציה של ראש העירייה רז קינסטליך ובהנהלת העיר, לא מפחדת לדפוק על השולחן ולעמוד על שלה למען הציבור. כמחזיקת תיק קהילת הלהט"ב, חתומה הרוש על אחת המהפכות הגדולות בעיר למען הקהילה – הקמת מרשם הזוגיות העירוני. יוזמה חדשנית וייחודית למספר מצומצם מאוד של רשויות בישראל, אשר מאפשרות לתושבים ולתושבות להירשם במרשם זוגיות עירוני, גם אם הרבנות מסרבת לחתן אותם, ולקבל זכויות עירוניות הדומות לאלו של זוג נשוי. מאז פתיחת מרשם הזוגיות העירוני הספיקו להירשם זוגות ' חברי קהילת הלהט"ב. בנוסף לכך, יצרה הרוש השנה תקדים משמעותי כאשר הובילה לעיגון הכספים המיועדים לקהילת הלהט"ב, וביניהם גם אלו שמיועדים למצעד הגאווה העירוני, לבסיס התקציב. כמחזיקת תיק בריאות הציבור הרחיבה הרוש את פעילות קידום הבריאות בעיר ואת תוכנית משרד הבריאות לחיים פעילים ובריאים – כך שיגיעו לקבוצות רבות באוכלוסיה.

כנציגה נאמנה של הציבור החופשי והליברלי בעיר, הרוש חתומה על מספר מאבקים מוצלחים בתוך מועצת העיר לשמירה על צביון השכונות. בין היתר בשכונות כמו נחלת יהודה, נעורים, קדמת ראשון, ראשונים ועוד שכונות נוספות. "כשמנסים לאשר תוכנית להקמת מבני דת שאינם מתאימים לצביון השכונות, התנגדתי לכך ומנעתי את התוכניות – ובצדק", אומרת הרוש ומוסיפה: "אבל במקביל, המשכתי לאשר במועצת העיר הקמה של מבני דת שונים, בתי כנסת, מקוואות ועוד, במקומות שבאמת צריך אותם. למשל, בשכונות חדשות ששם התושבים, לצד מגרשי הספורט, בתי הספר והמתנ"סים, מבקשים גם בית כנסת קהילתי לערוך את השמחות, לחגוג את החגים ועוד".

בשנת 2018 נכנסה הרוש למועצת העיר, כסיעת יחיד, לאחר כ 15 שנה שמפלגתה מרצ לא היתה מיוצגת במועצה. "בקדנציה הבאה אמשיך את הפעילות וההישגים ואילחם גם על הדברים שעדיין לא השגתי." מסכמת הרוש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות