n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סיכום אירוע פיגוע הדקירה בצריפין

סיכום אירוע פיגוע הדקירה בצריפין

שני חיילים נפצעו בינוני וקל, המחבל נוטרל בידי איש "איחוד הצלה" שזינק עליו בידיים חשופות ויחד עם מספר אזרחים, ניטרלו יחדיו אותו יחדיו

שוטרים בזירת האירוע צילום דוברות משטרת ישראל

סמוך לשעה 09:50 בבוקר (שלישי), התקבל דיווח על דקירת שני חיילים סמוך לצריפין. שני הדקורים פונו למרכז הרפואי אסף הרופא במצב קל וקשה. אזרחים שהיו במקום עצרו את החשוד – תושב אזור חברון בשנות ה 20 לחייו והוא הועבר לשוטרים שהגיעו במהירות למקום ועצרו אותו.

זירת אירוע צילום דוברות משטרת ישראל

כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד המחוז ניצב אבי ביטון פתחו בסריקות בסיוע מסוק משטרתי בסיומה נשלל החשד להמצאות מפגע נוסף. בתום הערכת מצב הנחה מפקד המחוז ניצב אבי ביטון לתגבר את כוחות המשטרה במרכזי הערים ועל העברת חקירת הפיגוע ליחידה המרכזית במחוז מרכז.

שוטרים זירת פיגוע צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים מזירת הפיגוע: דוברות משטרת ישראל

מי שהיה הראשון לזנק על המחבל, הוא בני משולם חובש מתנדב באיחוד הצלה ותושב ראשון לציון, שראה את המחבל דוקר את החיילים, עצר את רכבו ונטרל באותו בידיים חשופות ובבעיטות. לאחר מכן, כשאזרחים ריתקו את המחבל על הכביש, הוא רץ לסייע רפואית לנפגעים.

בני משולם חובש באיחוד הצלה מסר: "תוך כדי נסיעה הבחנתי במחבל דוקר את החיילים, מיד עצרתי את הרכב שלי ורצתי בידיים חשופות לעבר המחבל וניטרלתי אותו לרצפה. אזרחים שהיו במקום החליפו אותי ושמרו על המחבל ואני ניגשתי לטפל בנפגעים."

בני משולם צילום דוברות איחוד הצלה

גיבור היום, בני משולם. צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות