n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נשות הפועל ראשון לציון זכו בגביע המדינה בכדוריד!

נשות הפועל ראשון לציון זכו בגביע המדינה בכדוריד!

נשות הפועל ראשון לציון בכדוריד זכו בפעם השנייה ברציפות ובפעם השביעית בתולדותיהן בגביע המדינה אחרי ניצחון בגמר על מ.כ חולון. הגברים נכנעו בגמר לסמל הגדול של המועדון- עידן מימון ,שהניף גביע הפעם בתור מאמן רמת השרון.

הפועל ראשון לציון מחזיקת גביע המדינה כדוריד צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מזל טוב לקבוצת הנשים של מועדון הכדוריד הפועל ראשון לציון שביום שישי שמרה על תוארה והוסיפה גביע שביעי לארון אחרי ניצחון גדול בגמר על מ.כ חולון 28:24!

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של חולון שהוליכה לכל אורכה וסיימה אותה בתוצאה 13:10. עם פתיחת המחצית השניה הפער גדל ל-5 שערים, אך מאותו הרגע, על הפרקט באולם הדרייב אין בתל אביב, הייתה רק קבוצה אחת, זאת של ראשון לציון.

האדומות הידקו את ההגנה וחזרו להיות מפוקסות יותר בהתקפה. תוך זמן קצר לוח התוצאות הראה שוויון 17 ו-צרוקיובה המצוינת הייתה זו שחתמה את המהפך כשהעלתה את ראשון לציון ל-18:17. חולון לא יצאה מההלם, ההפרש של האדומות נסק עד ל- 23:18 והמשחק היה גמור. בסיום כאמור- 28:24 וגביע שביעי לנשים האדירות של הפועל.

כבשו: דיאנה צרוקיובה 10 (מ-13), ניצן דונאי 5, שיר וקרט, אושר כהן וקטיה מלניק 4 כ"א, יעל שוהם 1. קטיה בנדוביץ' סיפקה 14 עצירות מ-37 זריקות (38%).

הפועל ראשון לציון נשים כדוריד גביע חגיגות צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

משחק הגמר שהסתיים עם שמחה ענקית, היה גם משחק הפרישה של שתי כוכבות הקבוצה: ניצן דונאי והקפטנית- רווית שושן.

דונאי אמרה בסיום: "אני עוד לא מעכלת שזה נגמר, ואין דרך יותר יפה לסיים את זה כמו גביע. כל כך הרבה קבוצות ואנשים עברתי בקריירה, באמת נגעתי בהכל ואני שמחה על הדרך שעשיתי, ומקווה שהשארתי פה את החותם שלי בכל מועדון אליו הגעתי".

ניצן דונאי צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

קריירה ענקית ופרישה עם גביע- ניצן דונאי

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, חגג עם הקבוצה ובירך בסיום: "קבוצת הנשים שלנו בכדוריד הביאה גאווה ענקית לעיר, מחזיקת גביע המדינה 2024! זו שנה שניה ברציפות שבה הקבוצה מביאה הביתה את הגביע. במשחק הגמר המצוין מול מ.כ חולון, הקבוצה שלנו הוכיחה שגם בספורט, השאיפה שלנו להישגים היא אינסופית. ולכן, נשות הקבוצה, כל הכבוד על הגאווה הגדולה שהבאתן לעיר, אנחנו נמשיך להשקיע בכל ענפי הספורט, נתמוך ונפתח, עד הניצחון הבא!"

הפועל ראשון לציון נשים כדוריד מחזיקת גביע צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

צילומים: הדר ואן קולא- איגוד הכדוריד

לצערם של אנשי המועדון, קבוצת הגברים שהעפילה אף היא לגמר, לא הצליחה להשלים דאבל אדום אחרי שהפסידה בגמר לרמת השרון 33:30. לרמת השרון היה זה גביע ראשון בהיסטוריה לעומת הקבוצה המעוטרת ביותר בישראל שהפעם חזרה בידיים ריקות. ובכל זאת, אפשר למצוא נחמה קטנה בכך שהמאמן שזכה בגביע הוא לא אחר מאשר הסמל הגדול ביותר בתולדות המועדון האדום- עידן מימון, שאחרי עשרות תארים כשחקן, הניף גביע בפעם הראשונה בתור מאמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות