n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מצדיעים ל"מגיני העיר" של ראשון לציון

מצדיעים ל"מגיני העיר" של ראשון לציון

מאז ההחלטה להקים את "בני המקום", חיילים הפועלים תחת פיקוד העורף ועוסקים באבטחת מוסדות חינוך בראשון לציון, הצטרפו עשרות מתנדבים. את המערך כולו, מנהל מאיר מנקוביצקי ביד רמה

חיילים פיקוד העורף ראשון לציון צילום חגי יחזקאל

בתחילת המלחמה פנה אל מנקוביצקי מאיר (בעלים של חברה לייצור בטחוני), רב גונדר אהרון פרנקו, וביקש שינהל את פלוגת בני המקום שהוקמה בעיר.

חיילים פיקוד העורף ראשון לציון צילום חגי יחזקאל

בני המקום זוהי פלוגה שהוקמה למי שרוצה להתנדב בעיר באבטחת מוסדות חינוך ובסיורים בראשון לציון, והכול תחת צו 8. החיילים פועלים תחת פיקוד העורף, עוברים חיול מלא ומקבלים מדים ונשק. מאיר, בעל נסיון של פיקוד והקמת יחידות שונות נענה כמובן לקריאה ואף הציע את השם "מגיני העיר".

חיילים פיקוד העורף ראשון לציון צילום חגי יחזקאל

המיזם התחיל מ-3 חיילים וכיום מדובר בכוח האורגני הכי גדול בעיר שמונה למעלה מ-80 חיילים, אשר מבצעים יום יום משימות שונות בדגש על מוסדות חינוך על מנת שההורים וצוות בתי הספר יהיו רגועים.

חיילים פיקוד העורף ראשון לציון צילום חגי יחזקאל

מאיר מנהל את היחידה כמבצעית לכול דבר ועניין והחיילים מחויבים להיות בכוננות 24/7 מעבר לזמן ביצוע המשימות. יש לציין לשבח את עיריית ראשון לציון ובפרט את ראש העיר ומנכ״ל העירייה, אשר דואגים ועוזרים בכל נושא שצריך החל מהשלמת ציוד וכלה בארוחה חמה.

חיילים פיקוד העורף ראשון לציון רז קינסטליך צילום חגי יחזקאל

רוצים להצטרף למערך "בני המקום"? לחצו על הלינק המצורף: https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/db4c42

חיילים פיקוד העורף ראשון לציון צילום חגי יחזקאל

צילומים: חגי יחזקאל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות