n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מעיין הפעוט נהרג כאשר נהגת צעירה מראשון לציון שעל פי החשד הייתה שיכורה, התנגשה ברכב משפחת דומנוביץ'

מעיין הפעוט נהרג כאשר נהגת צעירה מראשון לציון שעל פי החשד הייתה שיכורה, התנגשה ברכב משפחת דומנוביץ'

הותר לפרסום: יאנה בלום בת 24 מראשון לציון, היא הנהגת שסטתה מהנתיב על כביש 40, התנגשה ברכב שהגיע ממול וגרמה למותו של מעיין דומנוביץ' בן העשרה חודשים. על פי החשד נהגה כאשר בדמה פי 3 אלכוהול מהמותר וגם תחת השפעת סמים

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מעיין דומנוביץ', בן העשרה חודשים, הובא אתמול (מוצאי שבת) למנוחות ללא הוריו ואחיו שעדיין מאושפזים בבית החולים. המשפחה כולה נפגעה בתאונת דרכים קשה ביום העצמאות, התינוק מעיין לא שרד.

בשעות הלילה הותר לפרסום נודע כי הנהגת שפגעה ברכב המשפחה היא יאנה בלום בת 24 תושבת ראשון לציון שעל פי החשד הייתה תחת השפעת אלכוהול ומריחואנה.

מעיין דומנוביץ צילום פרטי

מעיין דומנוביץ ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)

אתמול התקיים דיון בעיניינה בבית משפט השלום בבאר שבע שהחליט להאריך את מעצרה עד ליום 1.5.23. החשדות המיוחסים לה: המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות והשפעת סמים. הדיון התקיים ללא נוכחותה של בלום שבעצמה נפגעה באורח בינוני ועדיין מאושפזת בבית החולים.

זאת לא הפעם הראשונה שבלום נעצרת. לפני 6 שנים, נתפסה נוהגת בשכרות אך בית המשפט החליט על עונש קל יחסית וגזר עליה שלילת רישיון לשלושה חודשים וקנס מגוחך של 500 שקלים. היא עצמה טענה בחקירתה כי אינה זוכרת דבר ממה שקרה.

כאמור, התאונה הקטלנית שזעזעה מדינה שלמה, התרחשה ביום העצמאות בכביש 40 ליד צומת הנגב בין באר שבע לירוחם. בלום, סטתה מנתיבה והתנגשה חזיתית ברכב משפחת דומנוביץ' מהישוב נוקדים. מעיין הפעוט נהרג במקום, אביו ואחיו בן ה-7 נפצעו קשה מאוד ועדיין נלחמים על חייהם בבית החולים. גם אם המשפחה עדיין מאושפזת ולא נשקפת סכנה לחייה.

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה

התאונה המחרידה- צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות