n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לרגל אירועי חגיגות 140 לראשון לציון: חסימת רחובות באזור גן המושבה

לרגל אירועי חגיגות 140 לראשון לציון: חסימת רחובות באזור גן המושבה

המופע המרכזי שייפתח את חגיגות ה-140 לראשון לציון ייערך מחר (רביעי) ובחמישי בגן המושבה. לאור החגיגות, צפויים באזור חסימת רחובות ושינויים בהסדרי התנועה על מנת להבטיח את שלום ציבור החוגגים

עיצוב שגיא יהוד
חגיגות 140 לראשון לציון- עיצוב: שגיא יהוד

האירוע המרכזי שייפתח את החגיגות ייערך מחר (רביעי) ובחמישי בשני מופעים, וזאת על מנת לאפשר לכמה שיותר תושבים להגיע. לרגל החגיגות, יהיו חסימת רחובות ושינויים בהסדרי התנועה באזור גן המושבה בכדי להבטיח את שלום הציבור.

מחר (רביעי) ובחמישי החל מהשעה 17:00 ועד העשה 01:00 ייסגר רחוב הרצל בקטע שבין רחוב הכרמל לרחוב רוטשילד. התנועה בהרצל מדרום לצפון תופנה ימינה לרחוב הכרמל.

התנועה מצפון לדרום ברחוב הרצל תיחסם מפינת עין הקורא והתנועה תופנה לכיוון רחוב ביאליק.

רחוב רוטשילד ייסגר מרחוב ז'בוטינסקי מכיוון מערב למזרח. לא תתאפשר פנייה ימינה או שמאלה מז'בוטינסקי לרוטשילד. כמו כן, לא תתאפשר פנייה שמאלה למזרח מרחוב ביאליק לרוטשילד, והתנועה תופנה ימינה בלבד לכיוון מערב.

ברחובות אלה לא תתאפשר חנייה. כלי רכב החונים ברחובות אלה ייגררו לחניון גן נחום.

לפי הנחיית המשטרה, הציבור מתבקש להגיע לאירועים ללא נשק. בנוסף, לא תתאפשר הכנסת בקבוקי זכוכית, אלכוהול, אופנים חשמליים ובעלי חיים למעט כלבי נחייה.

כל הכרטיסים לשני האירועים אזלו. בין האומנים שיופיעו – משה פרץ, רוני דואני, שי גבסו, תום יער ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

20240504 1855025

נותנים לך, תיקח!

תפריט נגישות