n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כל הפרטים על הצבת פסל בדמות כוכב האח הגדול

כל הפרטים על הצבת פסל בדמות כוכב האח הגדול

מי הציב את הפסל המוזהב של אליאב טעטי ברחבת עיריית ראשון לציון? ומה עמד מאחורי המייזם? כנסו, כנסו!

האח הגדול.

במוצאי שבת הודח מבית האח הגדול המתמודד אליאב טעטי בן ה-32 מראשון לציון.  ההדחה לוותה בלא מעט שאלות, כיצד הודח דווקא טעטי מבן שלל המתמודדים בבית. כעת, יומיים אחרי ההדחה נצפה טעטי עם פסל מוזהב לצידו ברחבת עיריית ראשון לציון.

תושבים רבים שטיילו בגן העיר ליד רחבת העירייה ראו את הפסל המוזהב ותהו מה הוא עושה שם בדמות הדייר אליאב טעטי, בנוסף הגיע גם טעטי עצמו לראות את הפסל בדמותו.

"גל גפן ראשון לציון" בדק זאת ומצא כי הצבת הפסל הייתה אמורה להיות חלק ממשימה שנקראת "שבוע שקר" בבית האח הגדול, בשבוע זה היו צריכים להראות לדיירים דברים שקוראים בחוץ אבל למעשה זה שקר והם לא קיימים, בשבוע השקר לאליאב טעטי היה אמור להיות פסל בדמותו בגן העיר  ( שלמעשה לא היה אמור להיות מוצב) אבל מכיוון שטעטי הודח הוא הגיע היום להצטלם עם הפסל בדמותו.

הצילומים עם טעטי היו כרבע שעה והפסל נלקח. זו לא הפעם הראשונה שראשון לציון על המפה ומצלמים בה סדרות לערוצי הטלוויזיה, כמו בארץ נהדרת וטהרן. מה שכן, "גל גפן" ממליץ לעקוב ולראות בערוץ רשת 13 את התיעוד עצמו של הפסל המוזהב יחד עם המודח הרביעי אליאב טעטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

ראשון לציון: עשרות רוכבי אופניים חשמליים נפגעו בתאונות ב-2023

תפריט נגישות