n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יורד לשטח: כך אימץ מפקד משטרת ראשון התנהלות חדשה

יורד לשטח: כך אימץ מפקד משטרת ראשון התנהלות חדשה

ניצב משנה אלעד קליין, אשר לפני כחודש נכנס לתפקידו בתחנת ראשון לציון, מציג אסטרטגיה חדשה בכל הקשור לפניות התושבים: משיב ברשתות החברתיות לתלונות וחששות התושבים. התושבים מפרגנים

אלעד קליין צילום דוברות משטרת ישראל

בימים שבהם משטרת ישראל אינה זוכה לאמון הציבור ותחושות הביטחון האישי ירודה, מציג ניצב משנה אלעד קליין אסטרטגיה חדשה, מפתיעה וייחודית: משיב באופן אישי ברשתות החברתיות לתושבי העיר.

קליין נכנס לפני כחודש לתפקיד משטרת ראשן לציון והחליף את נצ"מ יורם ברינה. קליין אימץ אסטרטגיה חדשה בכל הקשור לתקשורת ארגון תושבים ונוקט בשיטת עבודה שעשויה להדק את הקשר בינו לבין האזרח.

כידוע, וכפי שפורסם בגל גפן בחודש האחרון הפשיעה בראשון לציון גואה ונרשמה עליה חדה בעבירות רבות כגון: גניבות רכב, פריצות, תאונות דרכים ועוד.

בימים האחרונים ניתן לראות פעילות מוגברת של קליין ברשתות החברתיות כך לדוגמא ב"פורום ראשון לציון בכיוון הנכון" העלו התושבים פוסטים, ומחו כנגד פריצות מכוניות בשכונת נווה דקלים. התושבים אף העלו סרטונים שתיעדו את הפריצות. מפקד התחנה קליין הגיב אף הוא ברשת הפייסבוק וכתב " היי חברים קראתי את כל התגובות בכל הפורומים של ראשל"צ לא רק כאן, חלקן מאד ציניות אז התעלמתי. אני אתייחס רק לרציניים שבחבורה, ראשית מבחינת עובדות ונתונים אין עלייה בהתפרצויות (וכידוע זו עבירה מדווחת כי צריך אישור לביטוח ברוב המקרים, כך שאי אפשר לטעון שלא מדווחים)
שנית רק מתחילת החודש הוגשו למעלה מ 20 כתבי אישום בגין גניבות רכבים והתפרצויות מה שמראה שיש עשייה ואפילו יפה.
אני מודע לכך שעם תחושות קשה להתווכח אבל נעשה כל מה שאפשר מבחינת נוכחות ובולטות כדי למנוע ואם כבר קרה לתפוס ולטפל.
אנחנו עוסקים בעוד המון נושאים לא פחות חשובים משתדלים להיות בכל מקום ולבצע הכי טוב ובצורה מקצועית (אירועי סדר ציבורי, תנועה, מזג אוויר, שב״חים שלצערי מועסקים פה ומה לא ….)אני קורא הכל וקשוב לכל מה שנכתב .תודה ויום טוב לכולם" על התגובה הזו הגיב אחד הגולשים " כל הכבוד על ההתייחסות, העיר זכתה בך.

ב"פורום תושבי ראשון לציון" העלו פוסט נוסף על תופעה נרחבת ברחבי העיר: פיצוץ נפצים בשעות הלילה במערב העיר " כבר מספר שבועות שמפוצצים נפצים בלי סוף בשעות הלילה במערב העיר, ממש בלתי נסבל, העירייה מטפלת בנושא"? כתב תושב בעיר

במקרה הזה הגיב מפקד התחנה קליין " אשמח לכתובת או שכונה שזה מתרחש בה כל לילה כמו שאתם מתארים כדי שנוכל לפעול"

בשיחה עם התושבים עולה כי הם הופתעו. אחת התושבות מסרה" זה לא מובן מאליו וזו פעם ראשונה בשנים האחרונות שמפקד תחנה מגיב לתושבים, בעיני זאת תחושת ביטחון שלא היתה כאן"

משה אקשטיין מצוות הניהול של "פורום ראשון לציון בכיוון הנכון" חיזק את הדברים ואמר " ראשון לציון העיר הרביעית בגודלה בארץ זכתה במפקד תחנה מקצועי ואנושי שיורד לשטח בכל מובן המילה, זה משהו שעוד לא נראה בעיר ובהחלט זכינו"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הכול דיבורים, סירס את השוטרים שלו נגד הפשיעה
    מי שחי בתחנה יודע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות