n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / התעלומה נפתרה: מהו שלט החנייה המסומן ל-4 רכבים ברחוב הרצוג?

התעלומה נפתרה: מהו שלט החנייה המסומן ל-4 רכבים ברחוב הרצוג?

התושבים שאלו ו"גל גפן" ראשון לציון יצא לבדוק: מה הוא השלט חנייה המסתורי שהוצב ברחוב הרצוג עם 4 מספרי חנייה למורשים בלבד לחנות סמוך לכביש?

שלט חניה צילום בתי לוין 1

השבוע עלה פוסט באחד הפורומים העירוניים של שלט חנייה מסתורי חדש שהוצב ברחוב הרצוג, עם ארבעה מספרי חנייה מורשים לחנות במקום. מסתבר כי מדובר בשלט שהוצב כחוק בהמשך להחלטת בית משפט משנת 2000.

מבירור קצר של גל גפן התברר כי מדובר בפס״ד של בית משפט משנת 2000 שעיקרו שטח חלופי שניתן לבעלי קרקע פרטית ברחוב הרצוג. העותרים הם בעלי שטח פרטית ברחוב הרצוג, שלגביהן נקבע כי העירייה תיתן להם שטח חנייה חלופי בשטח שבין רחוב הרצל להרצוג.

בשנה האחרונה, לאור שדרוג כביש רחוב הרצל והוספת הנת״צים – החניות הללו בוטלו ובמקומם קיבלו הדיירים 4 מקומות חנייה חלופיים ברחוב הרצוג עצמו, כפי שקבע כחוק בית המשפט בפס״ד מלפני למעלה מ-20 שנים שבו נכתב: ״הנתבעת (עיריית ראשון לציון) תייעד במסגרת ולצורך הסכם זה, שטח חנייה של 4 מקומות חנייה לאורכו של רחוב הרצוג… הסמוך ככל הניתן לרחוב הרצל (בסמוך שלטח הפרטי של התובעים)״.

מעיריית ראשון לציון נמסר: ״מדובר בביצוע החלטה של פס״ד משנת 2000, בו נקבע כי העירייה מחוייבת להציב לבעלי הקרקע הפרטית, 4 מקומות חנייה בסמוך לקרקע הפרטית שלהם. עיריית ראשון לציון כאמור, פועלת לפי הקבוע בחוק כפי שנדרש ממנה״

  שלט חניה צילום בתי לוין

צילומים: "גל גפן"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות