n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פצועים בקטטה ותאונה בסוף השבוע בראשון לציון

פצועים בקטטה ותאונה בסוף השבוע בראשון לציון

עובד זר נפצע במהלך קטטה במרכז ראשון לציון ובתאונת דרכים במערב העיר, נפצע קשה גנב רכב שהתנגש באנדרטה. בנוסף, שריפה השתוללה בדירה ברחוב צייטלין

תאונה רכב התנגשות צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
  • סוף שבוע קשה ומדמם בראשון לציון עם קטטה, תאונה חריגה ושריפה בדירה.

בשבת בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב תרמ"ב בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר-אסף הרופא גבר בן 28 (נתין זר מאריתראה) במצב קשה עם פציעה חודרת. אל המקום הגיעו גם שוטרי תחנת ראשון לציון, סרקו ואספו ראיות בזירה ופעלו לאיתור חשודים כשהרקע הוא ככל הנראה פלילי.

  1. יממה מוקדם יותר בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש באנדרטה במרכז כיכר ועלה באש ברחוב מוטה גור בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. מחקירה ראשונית של המשטגה התברר כי הפצוע הוא גנב רכב מהשטחים שאיבד שליטה.

חובש רפואת חירום במד"א גדליה רבינוביץ סיפר: "הפצוע חולץ מהרכב שעלה באש כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לייצוב מצבו ולשיכוך כאבים ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה."

עוד ביום שישי מספר שעות לאחר מכן, התקבל דיווח על שריפה ברחוב צייטלין. לוחמי האש פעלו בשריפת מטבח בקומה השלישית מתוך שלוש ובמקביל החלו בפעולות סריקה לאיתור לכודים ובשחרור עשן מתוך הדירה תוך כדי פעולות כיבוי של מוקד הבעירה. האירוע הסתיים בנס, ללא נפגעים בנפש אך עם נזק לרכוש.

שריפה כבאי צילום דוברות כבאות והצלה

צילום: דוברות כבאות והצלה

כל האירועים האלו מתווספים לתאונה הקשה שהתרחשה ביום חמישי ברחוב אבי האסירים עם רוכב אופנוע שפונה אל בית החולים כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו.

תאונה אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות