n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הנמרים זכו במונדיאל השכונות של ראשון לציון!

הנמרים זכו במונדיאל השכונות של ראשון לציון!

בתום חודש של משחקים, הסתיימה לה ליגת הקיץ של הנוער העובד והלומד בראשל"צ, בשיתוף ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט", בטקס חגיגי ועם מנצחת אחת גדולה. שגיא יצחקי, רכז החלוץ בראשל"צ: "החיבור דרך הספורט הוא הכי אוטנטי, הילדים התרגשו"

ליגת הקיץ ראשלצ צילום החלוץ 2
צילום: ארגון "החלוץ"

ליגת הקיץ של הנוער העובד והלומד בראשל"צ – "מונדיאל השכונות", בשיתוף ארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט", מחלקת נוער וצעירים ראשון לציון, הנוער העובד והלומד, זהבה אושריאל – אחראית על תנועות הנוער וגל צ'יטיאת – אחראית על הנוער העובד והלומד בראשון לציון הסתיימה לה השבוע בטקס חגיגי ברמת אליהו, במעמד סגן וממלא מקום ראש העיר מוטי עג'מי.

קבוצת "הנמרים" היא המנצחת הגדולה של הטורניר, לאחר שגברה על כל יריבותיה בדרך והציגה יכולת נפלאה

הליגה נערכה במשך חודש שלם ובה הילדים נהנו מתעסוקה ופעילות ספורטיבית במגרשי ספורט הצמודים לביתם – עם מדריכים מוסמכים שמפקחים על העניינים – והכל ללא תשלום. טורניר מונדיאל השכונות כלל עשרות ילדים, מכיתות ז' ועד י"ב, והתקיים פעמיים בשבוע במגרשים בשכונות ברחבי העיר.

"זו נותן מענה לבני נוער, מונע אלימות ושוטטות", מספר שגיא יצחקי, רכז החלוץ בראשל"צ. "מבחינתי, מה שמנחה את הפרויקט הזה זה הרצון של המאמנים והמדריכים לתקשר עם בני הנוער. החיבור דרך הספורט הוא הכי אוטנטי והנערים התרגשו מהטורניר".

בארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט" – מבית תנועת דרור ישראל – מפעילים מסגרות רבות למען הקהילה, בפעילות ספורט מגוונת בכל רחבי הארץ עם אלפי ילדים ובני נוער, כאשר הדגש כאמור הינו לעודד ולקדם חינוך לתרבות ספורט שוויונית תוך הקפדה על ערכים של הוגנות ליצירת חברה מכבדת ומחבקת המחברת בין אנשים ומחזקת את הקהילה. צוותי "החלוץ – חינוך דרך ספורט" הינם מקצועיים העוברים הכשרות לאורך השנה.

ליגת הקיץ ראשלצ צילום החלוץ

צילום: ארגון "החלוץ"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות