n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הנהגת ההורים בראשון לציון: "כל חטיבות הביניים והתיכונים, יישבתו"

הנהגת ההורים בראשון לציון: "כל חטיבות הביניים והתיכונים, יישבתו"

הנהגת ההורים העירונית בראשון לציון החליטה על "שביתת נגד" בעקבות השביתה של ארגון המורים, והחליטו להשבית היום (ראשון) את הלימודים בכל חטיבות הביניים והתיכונים בעיר.

כיתה שולחנות צילום דוברות ראשון לציון
צילום ארכיון: דוברות ראשון לציון

להנהגת ההורים העירונית בראשון לציון, נמאס מהשביתות של ארגון המורים ומ"הפגיעה הקשה בילדים" לדבריהם. היום (ראשון), צפויים כל כיתות י' ברחבי הארץ להתחיל את הלימודים רק בשעה 12:00 ובעקבות כך החליטה הנהגת ההורים, על שביתת נגד.

במכתב שהופץ להורים נכתב כך: "לצערנו ארגון המורים פועל תוך פגיעה קשה בציבור התלמידים, מבלי לקיים שייח עם הנהגת ההורים. הנהגת ההורים העירונית בראשון לציון אינה מוכנה יותר לשבת בחיבוק ידיים לנוכח הפגיעה הקשה בילדינו, ומכריזה בזאת על שביתת מחאה. ביום ראשון 19.3.23 יושבתו הלימודים בכלל חטיבות הביניים והתיכונים בעיר ראשון לציון."

עם זאת, מתוך רצון שלא לפגוע בתלמידים, החינוך המיוחד יעבוד כרגיל וכך גם ההכנות למבחן המגן, מבחני המגן עצמם וטיולים אשר תוכננו להיום. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות