n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הכירו את שון ברקן מראשון לציון, מצטיין מפקד גדוד 595!

הכירו את שון ברקן מראשון לציון, מצטיין מפקד גדוד 595!

לפני שבוע התקיים טקס מצטייני מפקד גדוד איסוף קרבי "עיט" 595 בגזרת סוריה, סא"ל ענאן חמדאן. בין המצטיינים נבחר מפל״ג א', סמ"ר שון ברקן מראשון לציון

שון ברקן 1 צילום דובר צהל
צילום: דובר צה"ל

שון בן 20, התגייס להיות לוחם איסוף קרבי במרץ 2020. בסיום ההכשרה עלה להיות לוחם בגדוד ואחרי תקופה הפך להיות מפל"ג בפלוגה א', פלוגה של תצפתניות.

שון למד בתיכון ״העמית״ והרחיב פיזיקה, מחשבים ומדע חישובי ובזמנו הפנוי הוא מתאמן בג׳ודו, מתכנת ורוקד סלסה.

כשנשאל שון על רגע מיוחד משירותו הצבאי, הוא אמר: "לא זכור לי רגע ספציפי, אבל הרגעים הקטנים האלה שדברים שאתה עובד עליהם תקופה ארוכה, כמו אימונים, ערבי פלוגה וסיורי גזרה שמסתיימים בהצלחה, גורמות לי לחייך בסוף היום".

על ההצטיינות מספר שון: "הגעתי לתפקיד קצת אבוד, לקח לי זמן להבין איפה אני ומה אני יכול לעשות בתפקיד שלא מחפש שתגדיל ראש. עם הזמן התחלתי לחפש משימות ולקבל תפקידים ואחריות נוספת. שאפתי לקחת חלק פעיל יותר ולהשפיע לטובה על השירות של הבנות בפלוגה.

בהתחלה הייתי אמור להתעסק רק בתקשוב, אבל אחרי זמן שהוכחתי את עצמי, הפכתי אחראי בנוסף על הצד השלישותי, על כוח האדם וגם על הצד המודיעיני והמבצעי. קבלת ההצטיינות בשבילי היא פשוט אישור בצדקת הדרך שבחרתי ועל כך אני מודה".

שון ברקן צילום דובר צהל

סמל שון ברקן- צילום: דובר צה"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות