n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הותר לפרסום: החטופה עדן זכריה נרצחה בשבי החמאס

הותר לפרסום: החטופה עדן זכריה נרצחה בשבי החמאס

לאחר חודשיים מאז השבעה באוקטובר קיבלה המשפחה את הבשורה הקשה מכל: עדן נרצחה בשבי החמאס. גופתה הוחזרה אתמול לישראל.  במסגרת הפעילות שאפשרה את איתור הגופות, נפלו הלוחמים רס"ר גל מאיר איזנקוט ז"ל ורס"ר איל מאיר ברקוביץ ז"ל

עדן זכריה

אבל כבד ירד על העיר ראשון לציון. היום( שלישי) נר שישי של חנוכה משפחתה של החטופה עדן זכריה עודכנה כי נרצחה.

בני המשפחה של עדן הפכו כל אבן כדי לשחרר אותה, והיום הגיעה הבשורה המרה כי עדן נרצחה 

עדן בת ה-28 נחטפה במסיבה ברעים בשבעה באוקטובר, היא היתה יחד עם בן זוגה אופק קמחי שנרצח  ע"י ארגון הטרור חמאס, היא הוגדרה כחטופה. משפחתה הפכה כל אבן כדי לשחרר אותה, והיום (שלישי) הגיעה הבשורה המרה אל פתח ביתם בראשון לציון – עדן נרצחה.

גופתה של עדן זכריה ז"ל חולצה יחד עם גופתו של רס"ב זיו דדו ז"ל  על ידי כוח צה"ל בפעילות של לוחמים מיחידה 504 באגף המודיעין וחטיבה 551 משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו היום נציגי צה"ל ומשטרה למשפחותיהם של עדן זכריה ז"ל ורס"ב זיו דדו ז"ל, שנחטפו ביום שבת 7.10.23 ע"י ארגון הטרור חמאס, על כך שגופותיהם חולצו והוחזרו לשטח מדינת ישראל.

 במסגרת הפעילות שאפשרה את איתור הגופות, נפלו רס"ר (מיל') גל מאיר איזנקוט ז"ל ורס"ר (מיל') איל מאיר ברקוביץ' ז"ל ונפצעו לוחמים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. פשוט נורא
    אין מילים לתאר את הזעזוע מהרצח השפל.
    יהא זיכרה של עדן ברוך
    משתתפת בצער המשפחה האבלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

ראשון לציון: עשרות רוכבי אופניים חשמליים נפגעו בתאונות ב-2023

תפריט נגישות