n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גני ראשון לציון אירחו לפורימון משמח, את ילדי ניר עם

גני ראשון לציון אירחו לפורימון משמח, את ילדי ניר עם

גני העירייה החברתיים בראשון לציון שמפעילה ומלווה רשת דרור בתי חינוך הזמינו את ילדי ניר עם לאירוע פורימון משותף יחד הם ציינו את יום המעשים הטובים

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל2

פורימון מרגש במיוחד נערך השבוע בראשון לציון בהשתתפות ילדי העוטף אשר פונו מבתיהם. וכך סיפרה יעל גולדברג, הגננת של גן כוכבים:

"לפני מספר שבועות ישבנו בישיבת צוות של גן כוכבים בדלי, ארבעת חברי וחברות הצוות החינוכי של הגן וניסינו לדמיין יחד איך נחגוג את חג פורים השנה. חג שמזוהה עם שמחה, צחוק, כיף והנאה, מילים שנראות ומרגישות רחוקות ואף זרות למציאות הישראלית של החודשים האחרונים.

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל

מחשבה שליוותה אותנו כחוט השני לאורך השיחה הייתה "את מי היינו רוצים לשמח?", איך נעשה שימוש נכון בשמחת החיים האותנטית של הילדים שלנו וניצור חוויה משמעותית. חשבנו על המשפחות והילדים הרבים שנאלצו לעזוב את ביתם וקהילתם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר הנוראיים ונמצאים כרגע במקום זמני, חשבנו שלשמוח וליהנות יחד יכול להיות דבר בעל ערך חינוכי וחברתי גדול לקהילת הגן ולקהילה שבתקווה נצליח להזמין אלינו.

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל1

מכאן הרעיון התחיל להתגלגל, במהלך השבועות האחרונים רתמנו את עיריית ראשון לציון, משרד החינוך ואת הורי הילדים והילדות למיזם. לשמחתנו הרעיון התקבל בהמון התרגשות ואהדה, אנשים ונשים רבים מעוניינים להירתם ולקחת חלק והשבוע התחלנו לעבוד עם הילדים בגן על הפורימון. הנושא שנבחר לפורימון הוא חלל והוא היה יצירה אמיתית של הילדים, הצוות ומשפחותיהם וכלול קישוטים, תחנות, דוכנים והפעלות רבות.

אנחנו מודים מאוד לצוותים החינוכיים של גן שקמה וגן אורן מקיבוץ ניר עם שנענו להזמנה, לעיריית ראשון לציון ולמשרד החינוך מחוז מרכז על כל התמיכה ומאמצי העובדות שלהם"

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל3

ילדי ניר עם וילדי ראשון לציון בחגיגה משותפת- צילומים: דרור ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות