n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: זהר בלום נוטע תקווה ומחלק מאות שתילים מעוטף עזה לתושבות ותושבי העיר

רחובות: זהר בלום נוטע תקווה ומחלק מאות שתילים מעוטף עזה לתושבות ותושבי העיר

זהר בלום, המועמד לראשות העיר, הצהיר השבוע כי הגיע הזמן להתחיל מחדש, ביחד.

61c0ba71-0662-4566-a11a-e35da16d7428

לקראת ט״ו בשבט, בלום וכלל חברי סיעת "החינוך בראש", אוה גור, אבי קינד, אורית שרגאי ועו״ד שמואל בר דאנזאן, יצאו למבצע חלוקת עציצי תבלין לתושבות ותושבי רחובות שנרכשו ממשתלת בן בן בנתיב העשרה שבעוטף עזה.

לדברי זהר בלום: ״ט"ו בשבט מסמל את החיבור שלנו לאדמת ארץ ישראל ושמירה על הסביבה. השנה אנו מציינים את ראש השנה לאילנות בצל מלחמת "חרבות ברזל" ויש לחג משמעות נוספת ועמוקה יותר שונה של צמיחה מחדש, התחדשות ותקומה״.

משתלת בן בן מנתיב העשרה עלתה לכותרות במהלך המלחמה כשמצלמת אבטחה במקום תיעדה את השיגור הכושל של הג'יהאד האיסלאמי שפגע בבית החולים בעזה ב-17 באוקטובר 2023. בעזרת התיעוד של המשתלה, צה"ל פרסם הוכחות שמוכיחות מי אחראי לפיצוץ ברצועה ומנקות את מדינת ישראל מהאשמות מופרכות.

aa420922-52e7-4cbf-9e85-a30e9b380be6

המועמד לראשות העיר, זהר בלום, חתם את המבצע: ״אנו רואים חשיבות גדולה בתמיכה וחיזוק תושבי עוטף עזה ולכבוד הוא לנו לחלק את מאות שתילי התבלין ממשתלת בן בן בנתיב העשרה לתושבות ותושבי רחובות.זוהי זכות לראות את ארצנו צומחת מחדש בזכות העזרה והאהבה של עם ישראל והנטיעות הללו מסמלות התחדשות והתחלה של חיים חדשים בצד הקושי. אנו נמשיך לפעול בכדי לסייע בשיקום בעוטף ובדרום ישראל ומתפללים ש 136 החטופות והחטופים שעוד נותרו בשבי, ישובו לבתיהם במהרה ובבטחה.אני מאחל לכל עם ישראל שנלמד לעטוף אחד את השנייה מתוך השבר ושנצליח לצמוח מחדש אל עבר עתיד טוב יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות