n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גבירותיי ורבותיי- הדאבליסטית מראשון לציון!

גבירותיי ורבותיי- הדאבליסטית מראשון לציון!

קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון זכתה באליפות המדינה בפעם השלישית בתולדותיה והשלימה דאבל היסטורי מול היריבה המושבעת!

יש אליפות מכבי ראשון לציון אלופת המדינה צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
דאבל היסטורי! צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נשות מכבי ראשון לציון בכדוריד עשו זאת שוב וסיימו עונה נפלאה עם דאבל היסטורי אחרי ניצחון 35:29 בנחלת יהודה על היריבה העירונית!

זה היה המשחק השלישי והמכריע בסדרה שנפתחה עם משחק שהסתיים בתיקו 22:22 והמשיכה עם ניצחון של מכבי במשחק השני. המחצית הראשונה נפתחה עם הרחקה בכרטיס אדום בתוך פחות מדקה, של אנה לזינסקי מהפועל. למרות זאת, 30 הדקות הראשונות היו צמודות והסתיימו ב- 16:15 למכבי.

עם פתיחת המחצית השנייה, הכחולות של מכבי העבירו הילוך ובריצת 5:1, פתחו פער שממנו שחקניות הפועל כבר לא הצליחו לחזור. יחד עם ההפרש מהמשחק השני, הבור של הפועל היה עמוק מידי וזהות האלופה נקבעה למעשה, זמן רב לפני שריקת הסיום.

ניצן דונאי מכבי ראשון לציון אלופת המדינה צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

קפטנית האלופה- ניצן דונאי

מי שהייתה הטובה ביותר במשחק האליפות היא שירה ג'רבי שכבשה 10 שערים. כשכולם הבינו שהאליפות תהיה של שחקניות מכבי, המאמן גלעד מאור הכניס אל הפרקט את השחקניות מקצה הספסל- השוערת בר אלבו וגם עדי בן יעקב ושחר דגן, האחרונה גם התכבדה בשני השערים האחרונים במשחק.

עם שריקת הסיום, החלה חגיגה ענקית על הפרקט של השחקניות יחד עם כל אנשי המועדון וכמובן גם טקס הענקת צלחת האליפות לקפטנית ניצן דונאי מידיו של ראש העיר- רז קינסטליך.

הנפת הצלחת מכבי ראשון לציון אלופת המדינה צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

צלחת אליפות כחולה במבצר האדום

כבשו למכבי ראשל"צ: שירה ג'רבי 10, ניצן דונאי 8, עמית איזק, שיר גבזה, קריסטינה פלייניק 3 כל אחת, דניאלה דרגוייביץ,שחר דגן וטאה בוניץ' 2 כל אחת, עדי בן יעקב וקים לוי 1 כל אחת. עצירות שוערות – בנדוביץ 8 עצירות ב-24 אחוזים, בר אלבו 3 מ-6.

כבשו להפועל ראשל"צ: שיר וקרט, ולדה קוסמינה, דיאנה צ'וריקובה ואושרי כהן 6 כל אחת. מוניקי בנסילון 4, קטיה מלניק 1.

מאמן האלופה גלעד מאור"עשינו טריפל, מול הפועל שנתנו את כל מה שיש להן. זה סיבוב של 10 שנים של פרויקט בנות. יש פה בנות שלקחו איתי דאבלים בנערות. לא חלמתי על משחק כזה, ועוד מול קבוצה כזו גדולה. יש משהו מספק – לפני 10 שנים הייתה האליפות האחרונה שלי.

בסיכום הסדרה – לשחק תוך 3 ימים כדוריד כל כך איכותי, הפועל באו להילחם. עשו את כל המכשולים שרק אפשר, אבל אנחנו צוות ואני רוצה להודות לו ולשחקניות. הקהל הגיע כמו בימים הגדולים של הגברים. מי שאימן נשים יודע כמה זה קשה, אבל זה כיף"!

אמיתי דיין מאמן הפועל: "נכנסו טוב למשחק, אבל יש מישהו שמתנגד לך, שחקניות שמנוסות יותר מהשחקניות שלנו במעמדים כאלו. נפלנו על קבלת החלטות. אין הבדלי כדוריד כאלו ואחרים. סדרות של פליאוף זה משהו אחר. איך לתפקד ולהגיב בסיטואציות האלו."

  מכבי ראשון לציון אלופת המדינה צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אלופת המדינה ומחזיקת הגביע- מכבי ראשון לציון!

כל הצילומים: הדר ואן קולא- איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות