n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ביקורת רשות המים במניב ראשון: "רמת מוכנות לחירום שמהווה מודל לחיקוי"

ביקורת רשות המים במניב ראשון: "רמת מוכנות לחירום שמהווה מודל לחיקוי"

חברת המים והביוב העירונית, מניב ראשון לציון, זכתה לשבחים בביקורת של רשות המים לבחינת כשירות למצבי חירום שונים ולאפשרות של הסלמה רב זירתית במסגרת מלחמת "חרבות ברזל". יו"ר דירקטוריון מניב ראש העירייה רז קינסטליך: "בזמנים כה מורכבים ישנה חשיבות מכרעת להיערכות מוקדמת"

WhatsApp Image 2024-06-06 at 15.01.08_33c3701f

ביקורת של רשות המים שהתקיימה השבוע בחברת המים והביוב העירונית מניב ראשון, ציינה לשבח את מוכנותה לחירום: הביקורת בחנה בין היתר כשירות למצבי חירום ואפשרות של הסלמה רב זירתית במסגרת מלחמת "חרבות ברזל".

החברה זכתה בציונים גבוהים בכל המדדים, המבליטים את התרשמותם העמוקה של בכירי רשות המים מהיערכותה של מניב ומיכולותיה לספק מענה בשעת חירום לתושבי העיר.

יו"ר דירקטוריון החברה, ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "בזמנים כה מורכבים ישנה חשיבות מכרעת להיערכות מוקדמת ולתרגול מצבי חירום העשויים להשפיע על משק המים העירוני. לכן, אנחנו בעיריית ראשון לציון וחברות הבת שלה, מתרגלים מצבים כאלו בזמני שגרה, על מנת שבעתות משבר וחירום נהיה ערוכים ומוכנים. תוצאות הביקורת מוכיחות את רמת המוכנות הגבוהה של מניב ועובדיה למען תושבות ותושבי העיר ואני גאה בכך".

WhatsApp Image 2024-06-06 at 15.01.08_073fe275

צוות הביקורת בהובלתו של מנהל מחוז מרכז ברשות המים, אריאל חג'בי, קיבל סקירה מקיפה ממנהל החירום והביטחון במניב, שמעון מורד, שהציג את מוכנות התאגיד ואת היערכותו לתרחישי חירום שונים, בדגש על שיתוף פעולה עם גורמי העירייה הרלוונטיים. הצוות סייר במתקני החברה ובחן מקרוב את ציוד החירום. הביקורת בחנה גם את עבודת צוותי ההנדסה והתפעול במניב בשגרה ובחירום והביעה את הערכתה. כמו כן, בביקור הוצגה יכולתה של העיר ראשון לציון באספקת מים חלופית לשעת חירום, בין היתר על ידי הקידוחים (בארות המים) שבאמצעותם מסופקים מים לתושבי העיר באופן שוטף.

בסיומה של הביקורת מנהל מחוז מרכז ברשות המים, אריאל חג'בי שיבח את מוכנות מניב ראשון לציון לחירום ואמר: "מדובר בתאגיד ברמת מוכנות שמהווה מודל לחיקוי לעשייה יום יומית, ירידה לפרטים ויכולות מענה שליטה ותפעוליות ברמות הגבוהות ביותר. ראינו תיאום ושיתוף פעולה מול הרשות כנדרש. נציגי הרשות העירונית הציגו מוכנות ותיאום שמשקפים פעילות משותפת ועשייה רצופה, יישר כח".

WhatsApp Image 2024-06-06 at 15.01.09_dd3bf49c

סאלי לוי, מנכ"לית חברת "מניב", סיכמה: "אנו מייחלים שלא נזדקק לכך, אולם באותה נשימה ערוכים לתרחישי חירום העלולים לאיים על תפקוד משק המים העירוני. התיאום עם העירייה בהובלתו של ראש העיר רז קינסטליך, הקשר עם הגורמים המקצועיים ברשות המים והמסירות הרבה של עובדות ועובדי מניב תורמים רבות ליכולת לתת מענה בעת חירום ולציון הגבוה לו זכינו בביקורת".

WhatsApp Image 2024-06-06 at 15.01.09_5bf639f7

צילומים: "מניב ראשון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

img-20240617-wa0001

חולון מציגה: קיץ משפחתי ב-10 ₪ בלבד

תפריט נגישות