n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אישה נהרגה מפגיעת משאית בראשון לציון

אישה נהרגה מפגיעת משאית בראשון לציון

הולכת רגל כבת 40, נפגעה ממשאית ברחוב הנחשול בראשון לציון ומותה נקבע במקום

תאונה משאית צילום תיעוד מבצעי מדא

בשעה 09:57 (ראשון), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולכת רגל שנפגעה ממשאית ברחוב הנחשול בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותה של אישה כבת 40.

חובש רפואת חירום במד"א לירן אלגרבלי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת על הכביש כשהיא מחסור הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית נפצע באורח קל ומטופל ע"י צוותי מד"א במקום"

חי סלמאן חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. לדברי עוברי אורח היא נפגעה ממשאית כשחצתה את הכביש. כמו כן נהג המשאית טופל בזירה במצב קל מחרדה".

המשטרה עיכבה לחקירה את נהג המשאית הפוגע זאת לאחר שהוא בעצמו נפגע קל ופונה על ידי צוותי מד"א כשהוא מלווה בשוטר. נפתחה חקירה.

תאונה משאית 1 צילום תיעוד מבצעי מדא

צילומים: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות