n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון חשוד בהעלמת מס בשווי של 10 מיליון שקלים

תושב ראשון לציון חשוד בהעלמת מס בשווי של 10 מיליון שקלים

איש עסקים מראשון לציון המייבא לארץ מוצרי טבק, נעצר בחשד שניצל הטבה שניתנה לעסק שלו והעלים מיסי ייבוא בשווי מיליוני שקלים

מחשבון מיסים צילום PIXABAY
צילום אילוסטרציה PIXABAY

תושב ראשון לציון, מנהלן של חברות העוסקות בייבוא מוצרים לישראל לצורך מכירתם לדיפלומטים או ייצואם מחדש לחו"ל, נעצר אתמול (רביעי) בחשד להעלמת מסי ייבוא. מעצרו בא בהמשך לחקירה ממושכת, המנוהלת על ידי חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף עם מחלקת בקרת הייבוא בבית המכס מרכז.

מהחקירה עולה החשד כי החברות שבבעלותו ייבאו לישראל משנת 2019 טבק לגלגול סיגריות, אשר עתיד היה להימכר לדיפלומטים או לייצוא, ולכן לא שולמו בגינו מיסי הייבוא. בפועל, כך על פי החשד, "זלג" הטבק לשוק המקומי ונמכר בישראל וזאת באמצעות פיצוציות, קיוסקים וסופר מרקטים באזור המרכז והצפון. אובדן ההכנסות למדינה כתוצאה מפעולה זו נעמד בכ-10 מיליון ₪.

עם פתיחת החקירה הגלויה החשד התחזק לאחר שבימים האחרונים בוצעו בדיקות מלאי מקיפות לחברות ונמצאו פערים בלתי מוסברים של מאות אלפי יחידות טבק שחסרות. על פי הממצאים, החשוד הציג, לכאורה, מצג שאינו נכון וזאת כדי להטעות את רשויות המס במתכוון.

החשוד שוחרר בתנאים מגבילים וחקירתו נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות