n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: 3 מדליות למועדון הניווט באליפות ישראל

ראשל"צ: 3 מדליות למועדון הניווט באליפות ישראל

מדליה אחת מכל צבע לספורטאי מועדון ניווט ראשון לציון והשפלה. יונתן דביר הוותיק, קטף את מדליית הזהב

יונתן דביר על הפודיום 1 צילום מועדון ניווט ראשלצ והשפלה

בסוף השבוע התקיימה אליפות ישראל 2022 בניווט ספורטיבי: ביום שישי ביער משואה שליד היישוב עגור, ובשבת בחניון נביה מרעי ביער יד מרדכי בצד הכביש המוביל לחוף זיקים.

התוצאה הכוללת הורכבה מחיבור של תוצאות שני על אף השוני הגדול בין שני השטחים (יער משואה היה קשה יותר ניווטית ופיזית מיער יד מרדכי). נווטי המועדון זכו להישגים נאים ושלושה מהם עלו לפודיום.

הגדיל לעשות יונתן דביר שניצח במירוץ לבני 75 בשני ימי האליפות בזמן מאוחד של 84:29 דקות. חברת המועדון לודמילה גלוזשטיין סיימה במקום השני ביער משואה (6.1 ק"מ) וניצחה ביער יד מרדכי (5 ק"מ) במקצה לבנות 35, אבל זמנה המאוחד הקנה לה רק את המקום השני על דוכן המנצחים.

לודמילה גלוזשטיין על הפודיום צילום מועדון ניווט ראשלצ והשפלה

גלוזשטיין ומדליית הכסף – צילום: מועדון ניווט ראשל"צ והשפלה

ישראל קורנברג זכה במדליית הארד במקצה לבני ה-70 בסיכום שני הימים לאחר שהיה שני במשואה, ורביעי ביד-מרדכי. עוד 3 נווטי המועדון תפסו בסיכום הכולל את המקום הרביעי בלבד והיו קרובים לעלות על הפודיום: ולרי גלוזשטיין, במסלול לבני ה-45 שהיה שני ביום הראשון ו-9 ביום השני. יואב שטיין היה רביעי בשני ימי התחרות בין בני ה-35 ובסיכום הכולל נשאר במקום הרביעי. שלמה רז היה במקומות ה-5 וה-4 בשני ימי התחרות ובמקום הרביעי בסיכום הכולל במסלול לבני 65.

  ישראל קורנברג על הפודיום צילום מועדון ניווט ראשלצ והשפלה

קורנברג  ומדליית הארד- צילום: מועדון ניווט ראשל"צ והשפלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות