n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: נהרס המבנה הנטוש ברמת אליהו

ראשל"צ: נהרס המבנה הנטוש ברמת אליהו

נעשה צעד נוסף בפרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת רמת אליהו עם הריסת המבנה ברחוב אנילביץ' 32 שלא היה בשימוש בשנים האחרונות. בשטחו ייבנה בניין חדש, ובו יתאכלסו תושבי אנילביץ' 30 שביתם נהרס מכיוון שהיה מסוכן למגורים

מנוף הריסה בניין פינוי בינוי תמא צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

אחד הפרויקטים הגדולים ביותר במדינה בתחום ההתחדשות העירונית מתרחש ברמת אליהו, ואתמול (שני), נעשה צעד משמעותי נוסף אל עבר המטרה עם הריסת המבנה ברחוב אנילביץ' 32.

מדובר במבנה ציבור בן 2 קומות, שהיה בחזקת הסוכנות היהודית בעבר, ובשנים האחרונות לא היה פעיל כלל. בעבר, המבנה שימש לפעילות מטעם הסוכנות היהודית של נתיב ולפני כן שימש כבית ספר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי הריסת המבנה המסוכן באנילביץ' 30, הבוקר עשינו צעד נוסף בקידום ההתחדשות העירונית בשכונת רמת אליהו עם הריסת המבנה ברחוב אנליביץ' 32. על השטח של אנליביץ' 32 ייבנה בניין חדש בסטדנרט בנייה גבוה שיאכלס את התושבים שגרו בעבר באנילביץ' 30.

אחרי הרבה שנים של הבטחות, אנחנו רואים בשטח את השכונה משנה את פניה, וזה מרגש אותי. זה צעד חשוב בקידום הפרויקט, ובשבועות הקרובים אנחנו נמשיך בקידומו על מנת לשנות את פני השכונה".

כאמור, על שטחו של המבנה הציבורי הנטוש ברחוב אנילביץ' 32 ייבנה בניין מגורים חדש שיאכלס את תושבי אנילביץ' 30 שלפני מספר חודשים ביתם נהרס בגלל שהיווה סכנה למגורים. כזכור, המבנה ברחוב אנילביץ' 30 היה במעקב צמוד של העירייה במשך שנים רבות עד להחלטה על הריסתו.

שכונת רמת אליהו עתידה לעבור בשנים הקרובות מתיחת פנים, והיא תקלוט עוד אלפי משפחות חדשות. על מנת לשדרג את התשתיות, עיריית ראשון לציון צפויה לסלול כבישים נוספים ושבילי אופניים.

כמו כן, חברת המים והביוב של ראשון לציון "מניב ראשון" החלה לאחרונה לבצע פרויקט מורכב במיוחד בשכונה על מנת להתאים את התשתית להתרחבות הצפויה. העבודות מתבצעות ללא חפירה על מנת שלא לפגוע בזרימת התנועה.

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות