n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ראש העיר נפגש עם מפקד פיקוד העורף

ראשון לציון: ראש העיר נפגש עם מפקד פיקוד העורף

הביקור התקיים בנוכחות מפקד מחוז ירושלים והמרכז, אלוף-משנה איתי לוי, ומפקדים נוספים מפיקוד העורף.

צמרת פיקוד העורף בבניין העירייה- צילום דובר צהל

היום (ד׳), קיים מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין פגישת עבודה עם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך ומנכ״ל העירייה דודי גיל, במהלכה הוצגה סקירה על הרשות במרכז ההפעלה של העירייה.

הביקור התקיים בנוכחות מפקד מחוז ירושלים והמרכז, אלוף-משנה איתי לוי, ומפקדים נוספים מפיקוד העורף. העירייה הציגה למפקד פיקוד העורף את עיקרי העשייה של העירייה ובין היתר את מוכנותן לחירום.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנו מכירים היטב את המציאות שבה השגרה הופכת באחת לחירום ולכן ישנה חשיבות רבה לתרגול ומוכנות לחרום לאורך כל השנה. אני מברך על שיתוף הפעולה שיש לנו עם כל גורמי הביטחון וההצלה וכמובן עם פיקוד העורף.

מנכ"ל העירייה, דודי גיל, הוסיף וסקר את החלוקה לרובעים והתרגילים המשותפים של העירייה עם פיקוד העורך וגורמים נוספים ואמר כי ההיערכות והתרגול הוכיחו את עצמם בעבר. עוד אמר המנכ"ל כי העירייה פועלת לשפר ולהשתפר כל העת.

מחזיקת תיק שעת חירום בעירייה, חברת המועצה מיכל קלדרון, הוסיפה: "האחריות של העירייה על שלומם ורווחתם של יותר מרבע מיליון תושבים מחייבת אותנו להיות ערוכים ומאומנים כראוי כדי שנוכל לתת מענה הולם בשעת חירום."

בביקור ברשות ציין מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: ״העשייה של הרשות בשגרה מבורכת. הדבר המשמעותי ביותר בעיניי הוא תרבות ההכנה לחירום ועלינו לעסוק בזה ולהמשיך לתרגל ולהשתפר כל הזמן. התנהגות נכונה בחירום היא הדבר המרכזי והיא מה שיציל חיים.

בין היתר בימים אלו עובדים אנשי הפיקוד על הטמעת מערכת שליטה ובקרה שתאפשר לנו בחירום לנהל את המידע בצורה יותר אפקטיבית. פעילות עיריית ראשון לציון הביאה למניעת התפשטות נגיף הקורונה המלווה אותנו גם בימים אלה.

לתחושת הביטחון של האזרחים חשיבות גדולה והיא מהווה כלי מרכזי בהתנהלות אזרחית נכונה בחירום. השותפות בין פיקוד העורף לרשות היא מצוינת ויש לשמור ולחזק אותה כל הזמן. אנו נהיה לצד הרשות ככל שיידרש״.

(בתמונה- צמרת פיקוד העורף בבניין העירייה- צילום: דובר צה"ל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות