n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון : עומס תנועה חריג במערב העיר בכבישים מתחילת השבוע

ראשון לציון : עומס תנועה חריג במערב העיר בכבישים מתחילת השבוע

עומסי תנועה חריגים מתחילת השבוע במשה דיין. גורם בעירייה : "מדובר בעבודות הרכבת הקלה שמבצעת חברת  נת"ע . כחלק מהעבודות הם שינו את זמני הרמזורים במשה דיין ללא התייעצות עם העירייה". איציק אבשלומוב מחזיק תיק התחבורה : "במהלך הימים הקרובים יפתח נתיב חדש ברחוב משה דיין ממערב למזרח דבר שצפוי להקל מעט את עומס התנועה "
חברת נט"ע: סדר התנועה ברחוב משה דיין כחלק מעבודות הקו הירוק, פורסם לציבור ונעשה בתאום עם העירייה. העירייה: בהמשך לפנייה של העירייה לנת"ע, ישונו חזרה  זמני הרמזורים ובכך העומס צפוי להסתיים"

פקקים בדרך אל הים. צילום: פרטי
פקקים בדרך אל הים. צילום: פרטי

עבודות הרכבת הקלה במערב העיר גורמות לא פעם לעומס חריג בכבישים, אולם מתחילת השבוע מתלוננים תושבי העיר על עומס תנועה חריג במיוחד בכל אזור המערב ובפרט במשה דיין.

לדברי גורם בכיר בעירייה מדובר בעבודות הרכבת הקלה (הקו הירוק ) שמבצעת חברת  נת"ע . כחלק מהעבודות הם שינו את זמני הרמזורים במשה דיין והרחובות הסמוכים ולא עדכנו את העירייה שיעשו כך. כתוצאה משינוי זמנים הרמזורים נוצרו היום בצהריים פקקי ענק כאשר הם החליטו להגביר את זמני הרמזור האדום לנוסעים במשה דיין, דבר שיצר פקקים בלישנסקי ואברהם בר. בעירייה זעמו על ההחלטה וחוסר העדכון ופנו לנת"ע בבקשה להחזיר את זמני הרמזורים לקדמותם וכן לקצר את משך העבודות.

לדברי המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב עומס התנועה נגרם בשל הפניות ימינה מלישנסקי ונדב בסקינד שבוטלו באופן חופשי והן עוברות כיום רק דרך הרמזור עצמו בנוסף הרמזורים קוצרו, מהלך הרמזורים השתנה דבר אשר גרם לעומס וכן כיכר שבוטל באזור מתחם G   " הגעתי אתמול לשטח בעקבות פניות רבות של תושבים" אומר אבשלומוב  " ראיתי את הכאוס ששורר וביקשתי לכנס את כל הגורמים המעורבים בנושא תחבורה בעיר, נת"ע ונת"א אגד משרד התחבורה ומשטרת ישראל לפגישת הערכות לעומסי התנועה הלא הגיוניים שקורים בעיר, במהלך הימים הקרובים יפתח נתיב חדש ברחוב משה דיין ממערב למזרח דבר שצפוי להקל מעט את עומס התנועה "

תגובת עיריית ראשון לציון: ״מדובר בעבודות תשתית להקמת הרכבת הקלה המבוצעות ע״י חברת נת״ע, שבמהלכן הם ביצעו שינוי בזמני הרמזורים ולא יידעו את תושבות ותושבי העיר כמקובל במקרים כאלו.
לפני זמן קצר פנינו לחברת נת״ע בבקשה מיידית להחזיר את זמני הרמזורים לקדמותם, בכדי לא ליצור גודש מיותר בתוך העיר בשעות העומס.
לאחר פניית העירייה לנת״ע, הובטח לנו על ידם כי הם יקטינו את מחזור הרמזורים על ציר משה דיין, כך שהתנועה אמורה להשתחרר בשל הגדלת היציאות מהרחובות הצדדים״.

תגובת נת"ע : סדר התנועה ברחוב משה דיין כחלק מעבודות הקו הירוק, פורסם לציבור ונעשה בתאום עם העירייה. הסדרי תנועה יוצרים לא פעם עומסים כפי שקרה גם במקרה זה, ועל כך נת"ע מצרה מראש . למקום הוקפצה ניידת משטרה שמסייעת לנהגים באמצעות ניהול הרמזורים במקום, וכך גם נפעל בימים הקרובים על מנת להקל על העומס.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. עםר דובינסקי

    לא ברור מדוע בוטלה הכיכר במתחם G וכעת המגיעים ממשה דיין ורוצים להגיע תהום סנטר צריכים להמשיך לכיכר הבאה ולחזור לפניה לנום סנטר. ליוצאים צנום סנטר הרוצים להגיע לגייס או לרמי לוי אין כל אפשרות להגיע למעט יציאה למשה דיין וחזרה למתחם. פשוט מעשה חלם.

  2. מרחוב הלחי אל כביש 29 מרחק של 300 מטר לקח לי שעתיים ורבע .. לאילת מגיע מהר יותר . שיחזירו את הנתיב ימינה כבר ה סיוט!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות