n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הקלות למסעדות שייפתחו ביום ראשון

ראשון לציון: הקלות למסעדות שייפתחו ביום ראשון

עיריית ראשון לציון מושיטה יד ומציעה לבעלי המסעדות ובתי הקפה להתרחב ולהציב שולחנות וכיסאות גם במרחב הציבורי הצמוד, מבלי לחסום מעברי גישה. העירייה לא תגבה על כך אגרה למשך שלושה חודשים

בית קפה מסעדה צילום דוברות עיריית ראשון לציון
בית קפה בעיר- צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

ביום ראשון צפויות המסעדות לפתוח מחדש תחת מתווה שמגובש בימים אלו. על פי העקרונות המסתמנים, עיקר ההגבלה תהיה על ההושבה בפנים המסעדה.

על רקע זה, עיריית ראשון לציון מבקשת לסייע לבעלי המסעדות ובתי הקפה ולאפשר להם להתרחב על חשבון השטח הציבורי הצמוד לעסק מבלי לשלם אגרה נוספת למשך שלושה חודשים. כל פנייה תבחן לגופה, כאשר הרחבת מקומות הישיבה תעשה מבלי למנוע או לחסום את דרכי הגישה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "בעלי המסעדות ובתי הקפה מותשים, חבולים ומיואשים מהמצב הקיים. אנחנו כעירייה ננצל את כל הכלים שבידנו כדי לעזור להם להרים את הראש ולהתפרנס גם תחת המתווה המחמיר. אנחנו שוקדים על יוזמות נוספות שיקלו על בעלי העסקים בעיר שהם מנוע הכלכלה העירוני. אני קורא לכל האזרחים לגלות סולידריות ולתמוך בהם".

מסעדה בית קפה צילום דוברות עיריית ראשון לציון

בתי עסק אלו מוזמנים לפנות לאגף רישוי עסקים בכתובת מייל [email protected] וכל בקשה תיבחן לגופה באגף הרישוי והתכנון. נזכיר כי לאחרונה, פנה ראש העירייה לשר הפנים בבקשה לתת עדיפות לעסקים מקומיים במכרזי העירייה.

כמו כן, העירייה הקימה פלטפורמה באתר העירוני המאפשרת לבעלי עסקים מקומיים לפרסם עצמם באתר ולהציע את שירותיהם ומוצריהם כולל שירות משלוחים ונעשה חיבור בין בעלי העסקים ליועצי מעוף בנושאים כמו קבלת מענקים, הלוואות בערבות מדינה לעצמאיים, קורסים וקבלת יעוץ עסקי בתחומי שיווק, פרסום , מימון ורכישת מיומנויות חדשות. המטרה היא להנגיש לבעלי העסקים כלים שישפרו את התנהלותם והתמודדותם במהלך המשבר ולהכין אותם ואת עסקיהם ליום שאחרי.

  מסעדה בית קפה שולחנות צילום דוברות עיריית ראשון לציון

מסעדות ובתי קפה בעיר- צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות