n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הלימודים חזרו בקפסולות ובדיקות הקורונה נמשכות

ראשון לציון: הלימודים חזרו בקפסולות ובדיקות הקורונה נמשכות

ראשון לציון עדיין כתומה לפי תוכנית הרמזור ולכן מערכת החינוך תפעל השבוע במתכונת של קפסולות. בעירייה מפצירים בתושבים להיבדק ולהתחסן, מהלכים שאמורים להוריד את התחלואה לרף שיאפשר פתיחה מלאה בגנים ובכיתות א'-ד'

מתחם הידבק וסע קורונה צילום דוברות עיריית ראשון לציון
מתחם הידבק וסע קורונה צילום דוברות עיריית ראשון לציון

ראשון לציון במרוץ לחזרה לשגרה. על פי החלטת הממשלה, החזרה ללמידה מלאה של הגנים וכיתות א'-ד' תתאפשר רק בערים ירוקות או צהובות על פי תוכנית הרמזור או בערים שציון הרמזור נמוך מ-6.5 ושיעור המתחסנים מגל לגיל 50 גבוה מ-70%.

ראשון לציון עדיין לא הגיעה לרף הדרוש ולכן הלימודים בעיר מתקיימים במסגרת קפסולות. מדי שבוע תתקיים הערכת מצב בהתאם לנתוני הערים ואז יוחלט על השבוע הקרוב.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, מפציר בתושבים להיבדק ולהתחסן: "בשבוע הקרוב אנחנו במבחן אמיתי, אם נעמוד בנתוני החיסונים ונצליח להוריד את התחלואה, נוכל לחזור לשגרה, הכל תלוי רק בנו".

השבוע הקרוב צפוי להיות מזג אוויר סוער ולכן, נכון לעכשיו, יערכו שני ימי בדיקות. יום בדיקות אחד שיתקיים מחר (יום שני 15.2) בין השעות 09:00-17:00 בשיטת דרייב אין בצד המזרחי של חניון היס פלנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה.

יום בדיקות נוסף יתקיים ביום שבת (20.2) במרכז הספורט 360 ברחוב האוניברסיטה 2, שכונת פרס נובל, בין השעות 13:00-21:00. במקרה זה, הבדיקות ללא עלות וללא הפנייה, אולם מיועדות למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף ואינו נמצא בבידוד.

כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

המתחמים פועלים במקביל לבדיקות המתבצעות במתחמי קופות החולים המפורסמים באתר העירייה ואתרי הקופות באופן שוטף.

בדיקות קורונה צילום דוברות עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות