n

נפרדנו כך

אחרי 34 שנים בליגת העל, מכבי ראשון לציון ירדה לליגה הלאומית כשנותרו שני מחזורים לסיום עונת הכדורסל

בית מכבי צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הם עוד ישובו- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הכתובת הייתה על הקיר שבועות ארוכים, אך אמש (שני), זה נחתם באופן רשמי וסופי- אחרי 34 שנים בליגה הראשונה ו-6 שנים לאחר שזכתה באליפות המדינה ההיסטורית- מכבי ראשון לציון נושרת לליגה השנייה, הליגה הלאומית.

עד לסיום העונה נותרו שני מחזורים ומכבי ראשון לציון תשחק בהם מול הפועל תל אביב בבית והפועל באר שבע בחוץ. גם אם תנצח בשני המפגשים, זה כבר לא יעזור. ההפסד באילת 91:80, היה זה שחרץ סופית את גורל הכתומים.

זאת הייתה עונה ששום דבר לא הלך בה כמו שצריך וכבר מההתחלה הבינו כולם שרק נס ישאיר את הקבוצה בליגה. זה התחיל עם בניית סגל לא טובה של הצוות המקצועי בראשותו של גיא גודס, המשיך עם תבוסה בחולון במחזור הפתיחה, אחת מיני רבות- כשהניצחון הראשון של העונה הושג רק במחזור הרביעי בבאר שבע.

גיא גודס, פוטר מתפקידו אחרי סאגה ארוכה שכללה גם את היו"ר לשעבר- יצחק פרי. הטלנובלה בין השניים לא הוסיפה כבוד לאף אחד ובטח שלא עזרה לקבוצה לצאת מהמשבר אליו נקלעה.

יצחק פרי צילום עודד קרני

יצחק פרי- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

גודס, נמצא היום עם חולון בגג העולם ונראה שהפיטורים היו הדבר הטוב ביותר שקרה לו העונה. יצחק פרי, החליט לזעזע את המערכת ולעזוב את המועדון בו שלט ביד רמה עשרות שנים, אחרי שלא הצליח להביא שחקנים שרצה, אחד מהם- גלן רייס.

גיא גודס צילום FIBA BASKETBALL

גיא גודס, צילום: FIBA BASKETBALL

הסגל שסיים את העונה לא מזכיר כלל את הסגל שהתחיל אותה, אך במבחן התוצאה, הסגל שהתחיל תחת גיא גודס והסגל שיסיים את העונה בשבוע הבא תחת שרביטו של דרור כהן, נחלו כישלון חרוץ. 11 זרים שיחקו בבית מכבי בעונה הנוכחית, 6 מהם לא סיימו את העונה.

גם בגזרת הישראלים נעשו שיחרורים כשבמטרה להכניס קצת כסף לקופה אחרי חילופי הזרים, שיחרר פרי את שחקני הבית נועם דוברת ואיגור קולשוב, שהתאקלמו היטב אצל האדומות מירושלים ותל אביב.

FIBA 3×3 U23 odedgaya@gmail.com

נועם דוברת- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

את פרי החליף בתפקידו יוסי מולדובסקי, איש עסקים שהגיע מחולון. לצערו של מולדובסקי ושאר חברי ההנהלה, הם ייאלצו לבלות בעונה הבאה במגרשי הליגה הלאומית, אך אין ספק שהמטרה תהיה אחת- לשוב לליגת העל כמה שיותר מהר.

זהותו של המאמן הבא עדיין לא ידועה כמובן, אך השמועות כבר התחילו לרוץ ושני השמות הבולטים שהוזכרו כמועמדים לנסות ולהחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה הם שרון דרוקר ונדב זילברשטיין. שני המאמנים מכירים היטב את המועדון- דרוקר, אימן בקבוצה בין השנים 2014-2016, פוטר וראה את הסגל שבנה, מניף את צלחת האליפות ההיסטורית תחת מחליפו- אריק שיבק.

זילברשטיין, אימן במשך 12 שנים במחלקת הנוער של המועדון ותחתיו עברו כמה מהכוכבים הגדולים שצמחו בבית מכבי וביניהם שון דאוסן ואיגור קולשוב. הוא זכה עם קבוצת הנוער בשתי אליפויות. זילברשטיין שימש כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת בין 2007-2009, לפני שעבר לאמן את הבוגרים של נס ציונה. בשנה שעברה מונה יחד עם דרור כהן, לעוזרו של גיא גודס בנבחרת ישראל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות