n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / פלאפון מתחדשת בראשון לציון

פלאפון מתחדשת בראשון לציון

חברת פלאפון חנכה השבוע מרכז שירות ומכירה מחודש בקניון הזהב בראשון לציון. מרכז השירות עבר מתיחת פנים ושדרוג משמעותי הכולל עיצוב חדשני, עמדות שירות אישיות, עמדת הדגמה והתנסות של מכשירי סלולר, עמדות למכירת אביזרים וכן עמדות התנסות של סמסונג ואפל.

מרכז שירות ומכירה ראשון לציון צילום יחצ

חברת פלאפון חנכה השבוע מרכז שירות ומכירה מחודש בקניון הזהב בראשון לציון. מרכז השירות עבר מתיחת פנים ושדרוג משמעותי הכולל עיצוב חדשני, עמדות שירות אישיות, עמדת הדגמה והתנסות של מכשירי סלולר, עמדות למכירת אביזרים וכן עמדות התנסות של סמסונג ואפל. במרכז ניתן גם שירות תיקוני אקספרס במקום במסגרת שירות התיקונים המשתלם והמקצועי ללקוחות כל החברות, כולל שימוש בחלפים מקוריים. מרכז השירות נגיש לטובת לקוחות עם מוגבלות כולל הנגשה לעיוורים באמצעות מערכת RIGHT HEAR  החדשנית. המרכז החדש צפוי לשרת את כלל תושבי ראשון לציון והסביבה.

"אנחנו מרחיבים את השירות שלנו בכל הארץ ושדרוג המרכז שלנו הוא חלק מתהליך זה", אמרה כנרת ראובנוב, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפלאפון. "אנחנו מקפידים להעניק ללקוחותינו את השירות האישי הטוב ביותר ומזמינים את כולם לבוא ולהתרשם מהמרכז החדש שלנו בראשון לציון".

מרכז שירות ראשון
צילום: יח"צ

פלאפון היא חלוצת ענף הסלולר בישראל המספקת שירותים ומוכרת טלפונים סלולריים, טאבלטים, מחשבים ניידים ואביזרים נלווים. בתחום השירות והמכירה, החברה מפעילה כיום עשרות נקודות שירות ומכירה בפריסה ארצית, לצד מספר מוקדים טלפוניים ומציעה שירות אמין ומקצועי וכן תיקון מכשירי סלולר מתוצרת רוב החברות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות