n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / רגע לפני שמסתיים החופש: פסטיבל החופש הגדול 10 חוזר לראשון לציון

רגע לפני שמסתיים החופש: פסטיבל החופש הגדול 10 חוזר לראשון לציון

4 ימים של פסטיבל יחיד מסוגו במסגרתו יוצג רפרטואר מובחר ומשובח של הצגות ומופעי ילדים איכותיים!!  פסטיבל שכולו חוויה תרבותית ומעשירה לכל המשפחה ובמחיר מיוחד!

מריו
צילום: יח"צ

תיאטרון החופש הגדול 10 בהיכל התרבות מאיר ניצן בראשון לציון  יתקיים השבוע ורגע לפני נפגשנו עם אורן יעקובי כותב ההצגה "האריה הרעמתן"  מבית תיאטרון הקיבוץ שתעלה ב ב24.8 בהיכל.

4 ימים של פסטיבל יחיד מסוגו במסגרתו יוצג רפרטואר מובחר ומשובח של הצגות ומופעי ילדים איכותיים!!  פסטיבל שכולו חוויה תרבותית ומעשירה לכל המשפחה ובמחיר מיוחד!

בפסטיבל תוכלו להינות מהצגה האריה הרעמתן  שתתקים ב -24.8 ובנוסף, להצגה איכותית מהנה וכיפית, יוכלו להינות ובני המשפחה ממתחם של הפעלות, סדנאות, משחקיה ויצירה בכל 3 הקומות של היכל התרבות. משחקי שולחן (הוקי, כדורגל, הקפצת צפרדעים ועוד), משחקי רצפה גדולים במיוחד (סולמות וחבלים, איקס-עיגול, מבוכים ועוד) , לגו וקוביות בנייה בגדלים שונים לטווח גיל רחב, ועוד…

רגע לפני שכל זה קורה התיישבנו עם אורן יעקובי כותב הצגה האריה הרעמתן של תיאטרון

  1. ספר לנו על ההצגה?

ההצגה, בהשראת ספרו האהוב של דב אלבויים, מספרת על אריה שרגע לפני ההכתרה שלו כמלך החיות, מאבד את הרעמה המפוארת שלו. יחד עם חברתו הג'ירפה, הוא יוצא למסע כדי  להחזיר לעצמו את הבטחון כמלך וכאריה ומגלה שיש תכונות חשובות יותר למנהיג החיות מרעמת אריה גדולה. את ההצגה ביים בכישרון גדול אורי אומנותי והיא זכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר לילדים בגיל הרך בטקס פרסי הבמה 2022.

  1. על מה אתה עובד בימים אלה?

 עיבוד בימתי לסרט "בלוז לחופש הגדול" בבית ליסין. אחרי שנהננו ליצור את מחזות הזמר: אפס ביחסי אנוש, לעבור את הקיר והלהקה, החלטנו להביא לתאטרון גרסה רלוונטית, קצבית מצחיקה ומרגשת לסיפור המוכר של חבורת תיכוניסטים רגע לפני הגיוס כשברקע מלחמת ההתשה ב1970. החזרות כבר בעיצומן, ויחד עם עילי בוטנר שכתב איתי את השירים ויותם קושניר שמביים אנחנו מקווים לפגוש גם את הקהל החם והאוהב של ראשון לציון .

 

  1. מה ההבדל בין כתיבה לעולם המבוגרים לבין הילדים?

ילדים הם קהל נהדר: סקרן, מתעניין ומגיב להתרחשות על הבמה בדיוק כמו קהל מבוגר ולכן אין הבדל מהותי בין כתיבה למבוגרים ולכתיבה לדור הצעיר. היופי בקהל הצעיר טמון בעובדה שהוא חף מציניות ומוכן להניח בצד את המסכים, אם הסיפור שמוצג בפניו כן, קיצבי ומדבר אליו בגובה העיניים, כמו שניסינו ליצור ב"אריה הרעמתן".

 

  1. מה התכניות לסוף החופש הגדול?

יונתן ורומי, הילדים של טלי אשתי ושלי, כבר גדולים ולשמחתי נחסכו ממני בשנים האחרונות עמידה בתור בלונה פארק, מדוזות בים ומשחקים תחת שמש קופחת בגני שעשועים. להורים הצעירים אני יכול רק להבטיח, שגם החופש הגדול יעבור בקרוב ובעוד כמה שנים יהפכו הפעילויות האלה לזיכרון רחוק (מתוק, אבל רחוק).

ההצגה האריה הרעמתן תעלה ב24.8 בהיכל התרבות מאיר ניצן בראשון לציון בשעה 11:00 .

צילום: רוית זיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות