n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: 126 דירות למשתכן נמכרו תוך 3 ימים

ראשון לציון: 126 דירות למשתכן נמכרו תוך 3 ימים

חברת אורון נדל"ן חוגגת: במסגרת פרויקט "EAST CONCEPT", מתוך 139 הדירות המיועדות לזוכי 'מחיר למשתכן', נמכרו 126  דירות בתוך שלושה ימים. יצחק סער, סמנכ"ל שיווק: "מכירת רובו המוחלט של הפרויקט בתוך שלושה ימים בלבד מעידה על האמון המלא שנותנים בנו הרוכשים"

Choosing right house
אתמול (שני),הישג עסקי גדול  וחדש במסגרת פרויקט הנדל"ן החדש "EAST CONCEPT"  של חברת אורון נדל"ן שעתיד להיבנות בשכונת נוריות אשר במזרח בראשון לציון. על פי חברת הנדל"ן, במסגרת הפרויקט "EAST CONCEPT" ייבנו תשעה בניינים הכוללים 390 יח"ד, מתוכן 312 יח"ד שנמכרות במסגרת מחיר למשתכן ו-78 יח"ד נוספות יימכרו לשוק החופשי.
במהלך ימי המכירות שיזמה חברת אורן נדל"ן  נמכרו 126 יח"ד, הישג זה קידם את פעילותה העסקית של החברה בכך שהצליחה להשלים את מכירתן של למעלה משני שלישים בפרויקט בתוך שלושה ימים בלבד.
יצחק סער, סמנכ"ל שיווק באורון נדל"ן בירך על הישג החברה: "אנו מברכים את 126 הרוכשים, שייהנו מסטנדרט הבניה הגבוה של אורון נדל"ן. מכירת רובו המוחלט של הפרויקט בתוך שלושה ימים בלבד מעידה על האמון המלא שנותנים בנו הרוכשים, בטח בתקופה זו, בה כל החלטה כלכלית נשקלת בזהירות רבה".
עוד הוסיף, סמנכ"ל שיווק כי החברה עתידה להקים פרויקטים נוספים בתחום הנדל"ן: "בחודש הקרוב נצא לדרך גם במכירת יחידות דיור הנוספות בפרויקט, המיועדות לשוק החופשי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. עם כל הכבוד לחברה, כשמוכרים במחיר למשתכן בהנחה משמעותית, ולקןנים יש חלון של רבע שעה לחתום וזו עסקה משמעותית יותר זולה ממחירי השןק – לא פלא שכל הדירות נמכרות תוך 3 ימים. לא האמון בחברה הוא מה שהקפיץ את המכירות. שיהיה להם בהצלחה בדירות השוק החופשי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות